Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
Mint Media pomoże Oasis Tours
Biuro podróży Oasis Tours nawiązało współpracę z agencją Mint Media. Obejmie ona prowadzenie działań marketingowych w serwisach społecznościowych.
Agencja Mint Media poprowadzi kampanię promocyjną i fan page marki na Facebooku, a także zajmie się komunikacją na Twitterze i Pintereście.
Na Twitterze również pojawi się biuro prasowe Oasis Tours, które będzie pełniło dodatkowo funkcję biura obsługi klienta. Internauci będą mogli tutaj zajrzeć, aby poznać najnowsze informacje dotyczące firmy. Na Pintereście będą się natomiast pojawiać fotografie z wycieczek i miejsc, które są dostępne w ofercie Oasis Tours.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Oasis Tours: social media marketing
[2012-08-29 15:03 79.186.174.*]
pozytywna informacja. Nasz klient wylądował w szpitalu i ku mojemu zaskoczeniu biuro Oasis stanęło na wysokości zadania. Klient spokojnie się wykurował po wszystkich badaniach wrócił tydzień później do kraju. Na miejscu rezydent załatwił przedłużenie pobytu w hotelu a rodzina klienta mogła bez problemu korzystać z przedłużonego urlopu. Moje gratulacje dla biura ponieważ byłem pełen obaw po otrzymaniu informacji o tym wydarzeniu. odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-08-29 15:14 89.67.140.*]
A nie było przypadkiem tak że za wszystko płacił ubezpieczyciel i dlatego Oasis naglę stał się taki chętny do pomocy? Pobyt osoby bliskiej to w dzisiejszych polisach standard. odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-08-29 15:49 79.186.174.*]
koszty napewno krył ubezpieczyciel ale równie dobrze rezydent mógł być mniej pomocny i to on wszystko nadzorował więc tutaj tak czy inaczej plus dla Oasisa. Ja nie wychwalam biura że jest super ale umiem potwierdzić ich pomoc w trudnej sytuacji co nie zawsze jest akie oczywiste dla TO odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-10-30 18:00 213.238.72.*]
W końcu rezydent od tego jest. odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-08-30 10:30 87.205.9.*]
Ale to trzeba załatwić bez względu czy pokrywa czy nie, ale chyba nie masz o tym pojęcia skoro taki dajesz komentarz. BLEEE odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-10-30 17:59 213.238.72.*]
Piszesz że to trzeba załatwić bez względu na to kto pokrywa. Jakby to od rezydenta od tego momentu zależało czy im łaskawie to załatwi czy nie. A to nie jest przypadkiem jego praca? Od tego jest żeby takie rzeczy załatwiać. Chyba jednak ty nie wiesz o czym piszesz. Rezydent nie robi łaski. odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-10-30 17:04 83.7.70.*]
"Na miejscu rezydent załatwił przedłużenie pobytu w hotelu a rodzina klienta mogła bez problemu korzystać z przedłużonego urlopu"
brednie piszesz. wspolpracowalem kiedys z ubezpieczycielami i to jakas bajka żeby cała rodzina siedziala na dłuzszych wakacjach bo ktos z rodziny lezy w szpitalu. Zupełny brak pojęcia, dla Twej wiadomości maksymalnie Ubezpieczyciel może sie zgodzic na pobyt jednej osoby towarzyszącej a nawet nie do końca bo musi byc np w zwiazku małżeńskim. a dwa kwota dziennego utrzymania nie może przekraczac np 100eur wraz z wynajeciem hotelu. odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-08-30 10:37 87.205.228.*]
rozumiem, że będzie promocja Oasis tour przez media społecznościowe bo teraz agrenci boją się sprzedawać???? odpowiedz »
Oasis Tours: social media marketing
[2012-08-30 10:52 83.30.49.*]
Gratulacje dla zachowania OASIS w opisanej sytuacji.
Cieszę się mam nadzieję że firma przetrwa zmasowaną nagonkę.
Nie mam w tym żadnego interesu - po prostu uważam że czym większa konkurencja na rynku tym on jest zdrowszy i lepszy. odpowiedz »Oasis Tours: social media marketing
[2012-10-30 13:19 77.79.230.*]
Od kiedy Mint Media zajęły się promocją, jakoś zdecydowanie więcej pozytywnych komentarzy pojawiło się w sieci, ale oczywiście (tu przymykam oko) to zbieg okoliczności... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Przedsprzedaż Lata 2012 w Rainbow Tours
Air France KLM kupuje nowe samoloty
Dla linii lotniczych nadchodzą coraz gorsze czasy
Euro 2012: czy polskie hotele już gotowe?
Gdańsk: Karta Turysty na pogodę i niepogodę
MSZ: Komunikat na temat wyjazdów turystycznych do tzw. Tureckiej Republiki Cypru Północnego
Certyfikowane Centra Medycyny Podróży: zanim wyjedziesz w tropiki poznaj zagrożenia!