Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Zamelduj się na Facebooku
Linie Finnair wprowadziły nową usługę - możliwość "zameldowania się" ("check-in") poprzez media społecznościowe. Usługa pozwala pasażerom na udostępnianie na ich profilu na Facebooku rozkładu foteli z zaznaczonym ich miejscem siedzącym. Dzięki temu pasażerowie mogą obejrzeć profile współpasażerów na Facebooku oraz sprawdzić, kto jeszcze zaznaczył swoją obecność podczas danego lotu, a także które miejsce zajął.
Po zakończeniu odprawy nasi klienci mogą za pomocą sieci społecznościowych poinformować swoich znajomych o tym, dokąd się wybierają oraz kiedy spodziewają się wylądować.
"Wiele osób lubi informować swoich znajomych na Facebooku o tym, dokąd właśnie podróżują. Chcieliśmy to nieco ułatwić oraz wprowadzić do odprawy pewną wartość dodaną dla tych osób, które chcą się dowiedzieć, z kim podróżują oraz być może zawrzeć nowe znajomości" - mówi Aku Varamäki, manager ds. mediów społecznościowych Finnair. "Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsi wykorzystujemy w ten sposób media społecznościowe i sprawiamy, że podróż lotnicza może stać się doświadczeniem towarzyskim".
W ramach usługi widoczny jest jedynie publiczny profil pasażera na Facebooku, dostępny wyłącznie dla pasażerów podróżujących w ramach tego samego lotu. Korzystanie z usługi "check-in" w mediach społecznościowych nie jest obowiązkowe i klienci mogą nadal podróżować incognito. Co więcej, w dowolnym momencie można wyłączyć taką usługę, uniemożliwiając innym pasażerom znalezienie naszego profilu na podstawie rozkładu foteli w samolocie.
Na tym etapie usługa obejmuje wyłącznie serwis Facebooka, ale z czasem dodane zostaną także inne sieci społecznościowe. Usługę opracowano we współpracy z firmą Amadeus IT Group.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Ostatniemiejsca.pl - debiut coraz bliżej
Rząd Francji apeluje do strajkujących pilotów
Sky Club wspiera Fundację Anny Dymnej
Dla linii lotniczych nadchodzą coraz gorsze czasy
Turystyka rozwodowa zyskuje na popularności
PZOT: Stagnacja w biurach podróży
Rośnie liczba turystów odwiedzających zamek w Malborku
Lajkoniku laj laj nad Bałtykiem
MSZ: Komunikat na temat wyjazdów turystycznych do tzw. Tureckiej Republiki Cypru Północnego
Certyfikowane Centra Medycyny Podróży: zanim wyjedziesz w tropiki poznaj zagrożenia!
"Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają" - letnia oferta Grupy Hotelowej Orbis
Nowa usługa pomoże pasażerom złożyć reklamację
Jakie prawa ma pasażer tanich linii lotniczych?