Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
easyJet: nowa strategia przyniosła efekty
Liczba pasażerów biznesowych korzystających z usług przewoźnika easyJet przekroczyła w grudniu próg 10 milionów. Natomiast łączna liczba pasażerów przewiezionych w okresie 12 miesięcy, kończącym się w grudniu 2012 roku wynosi 59 204 632.
Przekroczenie progu 10 milinów jest efektem prowadzonej przez przewoźnika strategii skierowanej do pasażerów biznesowych, która zakłada między innymi ułatwienie i obniżenie kosztów podróżowania. Obecnie easyJet jest głównym usługodawcą biznesowym w 50 głównych portach lotniczych w Europie i wyprzedza tym samym pozostałe tanie linie lotnicze.
Usługi easyJet oferowane są w wiodących globalnych systemach dystrybucji (GDS) oraz przez firmy zarządzające podróżami (TMC) w całej Europie, dzięki czemu klienci korporacyjni mają do nich łatwy dostęp. Ostatnio, linie easyJet znacznie zwiększyły swój udział w segmencie biznesowym. We Francji podpisano około 50 umów z firmami, z których część wchodzi w skład giełdowego indeksu CAC 40. Również, jedną z najważniejszych ostatnio podpisanych umów, jest ta dotycząca usług transportowych świadczonych na rzecz pracowników sektora publicznego w Szkocji. Umową tą jest objętych około 25% zatrudnionych tego regionu.
Dodatkowym atutem są Taryfy Flexi, które zapewniają elastyczność w atrakcyjnej cenie. Pozwalają pasażerom na zmianę rezerwacji bez dodatkowych opłat i bez ograniczeń w terminie od miesiąca do dwóch godzin przed odlotem. Taryfa ta obejmuje również pełen pakiet usług, w tym usługę Speedy Boarding i Fast Track, umożliwiającą przyspieszone przejście przez kontrolę bezpieczeństwa, co pozwala pasażerom biznesowym zaoszczędzić czas.
"W świetle trudnej sytuacji gospodarczej firmy zachowują ostrożność. Rzadziej płacą za klasę biznesową, która w przypadku lotów krótkodystansowych, jest zbędnym wydatkiem. Oczekują sprawnej, niezawodnej, elastycznej i atrakcyjnej cenowo usługi. A to cechy idealnie opisują ofertę linii easyJet, której celem jest uczynienie podróżowania łatwym i atrakcyjnym cenowo" - powiedziała Verena Keimer Marketing Manager na Polskę, Niemcy, kraje nadbałtyckie, Czechy oraz Skandynawię.
easyJet jest alternatywą do popularnych konkurentów. Niedawno linie otrzymały zezwolenie na wykonywanie lotów na głównych trasach biznesowych Mediolan Linate - Rzym Fiumicino, Londyn Gatwick - Moskwa i Londyn Gatwick - Luksemburg, rozbijając lotniczy monopol w Europie i zapewniając pasażerom realne korzyści.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Stan wyjątkowy w Egipcie zniesiony
Rainbow Tours podsumowuje przedsprzedaż
Lodziarnie Grycan ogłaszają tydzień kawy
Gdańsk Convention Bureau tym razem nad morzem… w Warszawie
Lufthansa chce poprawić wyniki
Czarnogóra - Albania - Chorwacja - Bośnia i Hercegowina (aut
Polacy zwiększą wydatki na turystykę?
My Travel chce być liderem franczyzy