TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Informacja dla klientów GTI Poland

Departament Kultury, Promocji i Turystyki podał do publicznej wiadomości listę numerów rezerwacji, do których wpłynęły formularze zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowej biura podróży GTI TRAVEL POLAND Sp. z o.o. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (stan na 30 lipca 2013 r.).


Na poniższej liście można sprawdzić czy dane roszczenie wpłynęło do Urzędu. Do osób, które złożyły formularze zgłoszenia roszczenia zostaną skierowane (drogą elektroniczną lub pocztową) indywidualne informacje potwierdzające złożenie dokumentów lub ewentualne prośby o ich uzupełnienie w przypadku jakichkolwiek błędów lub braków formalnych.

Zgodnie z zapisami umowy gwarancji ubezpieczeniowej GTI TRAVEL POLAND Sp. z o.o. poszkodowani klienci mogą składać roszczenia w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi przez okres 1 roku po upływie terminu obowiązywania gwarancji.

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w komunikacie informuje, że wyliczenia kwot należnych poszkodowanym klientom dokonuje Gwarant, tj. SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Gwarant odpowiada także za prawidłowe rozliczenie środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej. Beneficjent, tj. Marszałek Województwa Mazowieckiego, po otrzymaniu od Gwaranta szczegółowego wyliczenia kwot należnych poszkodowanych klientom, wydaje dyspozycję wypłaty środków. Gwarant dokonuje wypłat należnych kwot bezpośrednio poszkodowanym klientom w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania dyspozycji wypłaty środków.

Z danych udostępnionych przez Departament Kultury, Promocji i Turystyki UMWM wynika, że koszty sprowadzenia turystów GTI TRAVEL POLAND Sp. z o. o. do kraju wyniosły 1.026.289,31 zł. Z gwarancji ubezpieczeniowej pozostała kwota 6.223.710,69 zł do rozdysponowania pomiędzy poszkodowanych klientów. Informacji otrzymanych od upadłego touroperatora wskazują, że łączna kwota roszczeń może sięgnąć 10 mln zł.

Ewentualne pytania można kierować do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie pod adres e-mail: gti@mazovia.pl.

Na liście znajdują się obecnie 2544 numery rezerwacji. Zainteresowani mogą zapoznać się z listą poniżej:


Możesz także pobrać plik: turinfo_20130801_lista_roszczen_poszkodowanych_klientow_gti_travel_poland_sp._z_o.o..pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Departament Kultury Promocji i Turystyki GTI TRAVEL POLAND Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego roszczenia gwarancja ubezpieczeniowa Signal Iduna


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję