TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Koło ratunkowe dla Grecji na Manhattanie

Emigranci z Grecji postanowi zadbać o zagraniczną promocję walorów turystycznych swojego kraju. Tydzień temu przy nowojorskim Times Square pojawiła się reklama greckich atrakcji turystycznych.


Kampania, która finansują Grecy mieszkający poza granicami swojego kraju, jest odpowiedzią na kryzys gospodarczy jaki pogrążył w ostatnim czasie Helladę. Emigranci liczą, iż w ten sposób zachęcą mieszkańców Stanów Zjednoczonych do spędzenia wakacji w Grecji, co pomoże ich rodakom. Turystyka generuje bowiem około 18% greckiego produktu krajowego brutto i zapewnia ponad 20% miejsc pracy.

Za projektem promocyjnym na Manhattanie stoi inicjatywa Up Greek Tourism, współtworzona i finansowana przez 333 Greków mieszkających za granicą. Oprócz reklamy na Times Square kampania obejmuje również działania w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Twitterze oraz YouTube. Hasło kampanii brzmi: "Odwiedźcie Grecję latem… Pomóżcie krajowi wyjść z kryzysu".

Oficjalną stroną inicjatywy jest !http://www.upgreektourism.gr/




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Nowy Jork Manhattan reklama Times Square Grecja greccy emigranci reklama na Manhattanie na Times Square akcja promocyjna kampania kryzys w Grecji pomoc turystyka w Grecji turyści z USA ze Stanów Zjednoczonych odwiedźcie Grecję late pomóżcie wyjść z kryzysu media społecznościowe na Facebooku na YouTubie na Twitterze inicjatywa grecki produkt krajowy brutto praca w Grecji pomoc dla Grecji greckie atrakcje turystyczne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję