TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

HappyDay.pl stawia na turystykę

W ubiegłym tygodniu pojawiły się spekulacje na temat rzekomego zamknięcia portalu zakupów grupowych - HappyDay.pl. Podstawy domniemania dał fakt, iż serwis zakończył współpracę z dotychczasowymi firmami i zaprzestał przyjmowania nowych ofert. Jak zapewniają przedstawiciele zarządu Agory, informacja jest nieprawdziwa, zmianie ulega tylko specyfikacja sprzedaży, w kierunku ofert turystycznych.


Powodem zmiany profilu działalności firmy jest dalszy rozwój w zakresie sprzedaży usług oraz chęć zaistnienia na tak bogatym rynku jakim jest branża turystyczna. Dotychczasowa działalność nie spełniła wszystkich pierwotnych założeń serwisu. Baza klientów, którą udało się stworzyć w niespełna rok na pewno ułatwi pozyskanie klientów na inne, niż dotychczas usługi oraz budowę marki o jakiej marzyli jej założyciele.

HappyDay.pl na rynku sprzedaży grupowej działa od czerwca ubiegłego roku. Początkowo oferta obejmowała 7 miast z całej Polski, teraz portal oferuje usługi z około 20 miast. Stronę internetową miesięcznie odwiedza od 300-500 tys. użytkowników.

Na pierwszym miejscu w Polsce spośród liderów serwisów zakupów grupowych pozostaje Groupon - 3,3 mln użytkowników w lutym 2012. Na drugiej pozycji plasuje się Citeam.pl, kolejny w zestawieniu jest Gruper.pl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
HappyDay.pl Citeam.pl Groupon serwis zakupów grupowych Gruper.pl portal internetowy zakupy grupowe sprzedaż ofert turystycznych oferta firma profil działalności Internet sprzedaż usług budowanie marki marka miasto Polska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję