TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Amadeus i United Airlines wprowadzają nowe rozwiązanie

Amadeus i United Airlines poinformowały o pomyślnym wdrożeniu rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services korzystającego z łączności NDC-XML (1.0). To pierwsze w branży użycie standardu tego typu w biurach podróży w Ameryce Północnej.


"Cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, dzięki której możemy sprzedawać nasze miejsca Economy Plus
z dodatkową przestrzenią na nogi za pośrednictwem współpracujących z nami biur podróży. Łączność NDC-XML pozwala nam korzystać ze standardu branżowego nowej generacji, umożliwiając efektywną sprzedaż naszych produktów i usług."
- powiedział Scott Wilson, Vice President of Merchandising and eCommerce, United Airlines.

Amadeus dostarcza liniom lotniczym technologię w zakresie merchandisingu, jednocześnie udostępniając biurom podróży ofertę, która pozwala najlepiej zaspokoić potrzeby pasażerów. Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services jest już zintegrowane i wspiera linie lotnicze we wdrażaniu usług dodatkowych na ponad 95 rynkach na całym świecie. Obecnie 58 przewoźników wprowadziło tę nowoczesną technologię, zaś United Airlines jako pierwsze linie lotnicze w Ameryce Północnej wykorzystują w tym celu łączność NDC-XML.

"Z przyjemnością prezentujemy rozwiązanie NDC 1.0, które usprawnia dystrybucję w kanale agencyjnym. Dostawcy technologii odgrywają ważną rolę w rozwoju standardów branżowych i ich wykorzystywaniu, na czym korzystają linie lotnicze i ich pasażerowie. Oczekujemy, że dzięki połączeniu możliwości technologicznych i merchandisingu rozwiązanie Amadeus Ancillary Servies stanie się kluczowe w rozwoju dystrybucji oferty linii lotniczych." - skomentował Aleks Popovich, Senior Vice President Financial and Distribution Services, IATA.

"Cieszymy się ze współpracy z linią lotniczą United Airlines, która pozwoli jej zwiększyć przychody ze sprzedaży w kanale agencyjnym, jednocześnie zaspokajając rosnący popyt na ofertę Economy Plus. Możliwości techniczne Amadeus pozwoliły nam na dostarczenie rozwiązania NDC-XML z wykorzystaniem naszego narzędzia Amadeus Ancillary Services, które płynnie integruje się z przepływem rezerwacji w biurach podróży."- powiedział Holger Taubmann, SVP, Distribution, Amadeus IT Group.

Dzięki nawiązanej współpracy użytkownicy systemu Amadeus w Stanach Zjednoczonych, Puerto Rico i na Wyspach Dziewiczych mogą teraz zarezerwować miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi w United Airlines dla swoich klientów. Integracja rozwiązania firmy Amadeus pozwala agentom zaoferować swoim klientom rezerwacje miejsc Economy Plus zarówno podczas wstępnej rezerwacji, jak i po wystawieniu biletu. Wdrożenie rozwiązania na innych rynkach wciąż trwa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Amadeus rozwiązanie nowość transport przewoźnicy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję