Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Amadeus i United Airlines wprowadzają nowe rozwiązanie
Amadeus i United Airlines poinformowały o pomyślnym wdrożeniu rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services korzystającego z łączności NDC-XML (1.0). To pierwsze w branży użycie standardu tego typu w biurach podróży w Ameryce Północnej.
"Cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, dzięki której możemy sprzedawać nasze miejsca Economy Plus
z dodatkową przestrzenią na nogi za pośrednictwem współpracujących z nami biur podróży. Łączność NDC-XML pozwala nam korzystać ze standardu branżowego nowej generacji, umożliwiając efektywną sprzedaż naszych produktów i usług." - powiedział Scott Wilson, Vice President of Merchandising and eCommerce, United Airlines.
Amadeus dostarcza liniom lotniczym technologię w zakresie merchandisingu, jednocześnie udostępniając biurom podróży ofertę, która pozwala najlepiej zaspokoić potrzeby pasażerów. Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services jest już zintegrowane i wspiera linie lotnicze we wdrażaniu usług dodatkowych na ponad 95 rynkach na całym świecie. Obecnie 58 przewoźników wprowadziło tę nowoczesną technologię, zaś United Airlines jako pierwsze linie lotnicze w Ameryce Północnej wykorzystują w tym celu łączność NDC-XML.
"Z przyjemnością prezentujemy rozwiązanie NDC 1.0, które usprawnia dystrybucję w kanale agencyjnym. Dostawcy technologii odgrywają ważną rolę w rozwoju standardów branżowych i ich wykorzystywaniu, na czym korzystają linie lotnicze i ich pasażerowie. Oczekujemy, że dzięki połączeniu możliwości technologicznych i merchandisingu rozwiązanie Amadeus Ancillary Servies stanie się kluczowe w rozwoju dystrybucji oferty linii lotniczych." - skomentował Aleks Popovich, Senior Vice President Financial and Distribution Services, IATA.
"Cieszymy się ze współpracy z linią lotniczą United Airlines, która pozwoli jej zwiększyć przychody ze sprzedaży w kanale agencyjnym, jednocześnie zaspokajając rosnący popyt na ofertę Economy Plus. Możliwości techniczne Amadeus pozwoliły nam na dostarczenie rozwiązania NDC-XML z wykorzystaniem naszego narzędzia Amadeus Ancillary Services, które płynnie integruje się z przepływem rezerwacji w biurach podróży."- powiedział Holger Taubmann, SVP, Distribution, Amadeus IT Group.
Dzięki nawiązanej współpracy użytkownicy systemu Amadeus w Stanach Zjednoczonych, Puerto Rico i na Wyspach Dziewiczych mogą teraz zarezerwować miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi w United Airlines dla swoich klientów. Integracja rozwiązania firmy Amadeus pozwala agentom zaoferować swoim klientom rezerwacje miejsc Economy Plus zarówno podczas wstępnej rezerwacji, jak i po wystawieniu biletu. Wdrożenie rozwiązania na innych rynkach wciąż trwa.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Pierwszy wirtualny sklep na lotnisku
Wiz Air z Katowic do Tel Awiwu
WTT PODRÓŻE czyli w trzy dni dookoła świata
Adam Gessler wraca do restauracji
Bilet PKP Intercity zapewnia zniżkę
OK Services Travel - oświadczenie
British Airways wróci do Krakowa
Suwalszczyzna zaprasza rodziny z dziećmi
Klienci upadłego biura już w kraju
MSZ ostrzega przed wyjazdami do Nigerii
Poczynania branży hotelowej przed Euro 2012