TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

PKP: rewolucja w sprzedaży biletów

Od wczoraj we wszystkich pociągach PKP Intercity, z wyjątkiem pociągów TLK z Warszawy do Łodzi, zostały wprowadzone obowiązkowe miejscówki.


To początek zmian dotyczących biletów kolejowych. Od początku 2014 roku ceny biletów mają być ustalane w systemie relacyjnym, a nie kilometrowym. Stawki mają zależeć od popularności trasy, a nie od jej długości. Przewoźnik planuje także, wzorem linii lotniczych, zróżnicowanie cen w godzinach szczytu i poza nimi.

Bezpośrednio przed długim weekendem ma wejść w życie drugi etap sprzedaży dynamicznej. Podróżny, który kupi bilet z minimum dwutygodniowym wyprzedzeniem otrzyma 20 procent zniżki.

Pierwszym etapem sprzedaży była promocja "wcześniej=taniej", która oferowała 10 procent zniżki przy zakupie biletu z minimum siedmiodniowym wyprzedzeniem.

W fazie planów jest trzeci etap akcji, zakładający ponad 20 procent zniżki, za zakup biletów wcześniej niż na 21 dni przed podróżą.

Akcja promocyjna jest wzorowana na akcji Deutsche Bahn sprzed 10 lat. Przewoźnik ma także zaproponować preferencyjne warunki zakupu biletów firmom, które będą kupowały dla pracowników bilety służbowe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PKP Intercity przewoźnik kolejowy sprzedaż dynamiczna kolej pociąg zniżka rabat bonifikata promocja marketing miejscówka rezerwacja miejsc przedsprzedaż akcja promocyjna linie lotnicze


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję