TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Sky Club nie płaci?

Grupa ponad 100 polskich turystów ma powody do rozczarowania. W sobotę w godzinach wieczornych klienci Sky Clubu, którzy wykupili wycieczkę do nadmorskiej miejscowości Calella, niedaleko Barcelony, byli zmuszeni spędzić kilka godzin w recepcji, w oczekiwaniu na zakwaterowanie. Hotelarze odmówili im noclegu z powodu zaległości w płatności faktur przez polskiego touroperatora.


Powodem opóźnienia ulokowania polskich turystów w hotelu były zaległości finansowe biura względem hiszpańskiego kontrahenta. Po godzinnych negocjacjach i zapewnieniach przedstawicieli Sky Clubu, że pieniądze wpłyną na konto hotelarzy udało się zażegnać spór. Klienci biura otrzymali formalne pismo z wyjaśnieniami i przeprosinami oraz propozycję rekompensaty.

Tymczasem kolejna grupa turystów wybiera się do Hiszpanii. Sky Club zapewnia, że był to jednorazowy incydent i wkrótce zakończy spór z kontrahentami.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sky Club touroperator biuro podróży turysta turyści zakwaterowanie rekompensata przeprosiny Hiszpania kontrahent wyjaśnienia przeprosiny Barcelona Calella hotel zaległości finansowe spór


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję