Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
- Animator hotelowy :)
- Przewodnik w Oliwiarni KRETA GRECJA
- Specjalista/tka ds turystyki
Wezyr Holidays - przeprowadzka
Wezyr Holidays przeniósł swoją siedzibę do nowoczesnego biurowca Adgar Plaza na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro mieści się na 7 piętrze w budynku przy ulicy Postępu 17B.
Touroperator rozpoczął działalność na polskim rynku w 1999 roku i obecnie zatrudnia ponad 200 pracowników, w tym 100 osób w krajach wakacyjnych pracujących jako rezydenci i animatorzy. Nowe biuro o powierzchni około 1100 metrów kwadratowych zapewnia przyjazne, estetyczne i kompletne środowisko pracy. Lokalizacja w centrum biznesowym na Mokotowie umożliwia szybki dojazd do międzynarodowego portu lotniczego Okęcie i centrum miasta, dogodny dostęp do sieci komunikacji miejskiej oraz sąsiedztwo jednego z największych warszawskich centrów handlowych - Galerii Mokotów. Numery telefonów i adresy mailowe pracowników nie ulegną zmianie. Salon sprzedaży na ul. Tamka 38 w Warszawie nie zmienił lokalizacji.
- Potrzebowaliśmy znacznie większego biura, ze względu na rozwój firmy i systematycznie rosnącą sprzedaż. Nasza nowa siedziba jest przestronniejsza i użyteczna, a nowoczesne wnętrze będzie sprzyjać jeszcze lepszej i efektywniejszej pracy zespołu Wezyr Holidays - mówi Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays - Adgar Plaza to budynek przystosowany również do organizacji szkoleń i konferencji, co jest dla nas dodatkowo atrakcyjne przy przeprowadzaniu spotkań, m.in. z siecią sprzedaży - dodaje Ergün.
Obecnie Wezyr Holidays posiada na terenie Polski 9 salonów firmowych i zapowiada otwarcie kolejnych w głównych miastach.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa siedziba Wezyr Holidays
[2012-12-11 10:40 81.219.66.*]
Zeby sie nie przekrecili od tych ""sprzedazy odpowiedz »
Nowa siedziba Wezyr Holidays
[2012-12-14 11:53 31.63.50.*]
100 pracowników w PL + 100 w TR = mega wysokie koszty personalne + kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie za samą dzierżawę itd. Wszystko rozdmuchane do bólu = mega straty. Na miejscu Dyrektora przy takiej rentowności bym się nie chwalił taką efektywnością :(
Za kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt milinów (starty rocznie) każdy potrafiłby się tak "rozwijać". Najlepszym przykładem jest TUI Poland. Oni przy swoim "rozwoju" przyznają się chociaż, że od kilku lat mają straty przekraczające rocznie kilka, a nawet kilkanaście milionów zł. Klasyczny przykład baniek... Ciśnienie mają już chyba wysoko podniesione. Szkoda tej ogromnej kasy, bo już chyba nigdy nie odrobią takich strat, ale zobaczymy ile jeszcze można... Gratulacje! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Jak turyści rezerwują wakacje?
Urzędy Marszałkowskie idą do sądów
Gdańsk: już 100 kodów OR dla turystów!
Czego jeszcze nie wiecie o Wyspach Kanaryjskich?
Ryanair pomoże pasażerom pokonać recesję?
Połączenia międzynarodowe Intercity już w internecie!
AT World TRANSPORT OSOBOWY POLSKA-NIEMCY-HOLANDIA-BELGIA
McDonalds poprze podniesienie płac minimalnych?
Small Planet Airlines zabierze turystów do Kambodży
Co turyści próbują wnieść do samolotu?
Łódź: lokale w Grand Hotelu zamknięte
Schiphol: terrorysta zamknął się w toalecie...
Wyróżnienie Błękitnej Flagi odebrano 38 greckim plażom