Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Ecco Holiday podaje wyniki finansowe
16 kwietnia br. biegły rewident zakończył badanie bilansu w spółce Ecco Holiday. Jak wynika z dokumentów, poznański touroperator w roku 2013 wypracował łączny zysk netto w wysokości 9,57 mln złotych.
Jak informują przedstawiciele biura, Ecco Holiday uzyskało przy tym najwyższy w historii spółki poziom rentowności. Kapitały własne spółki za ubiegły rok wynoszą 47,54 mln złotych.
W sferze wzrostów znajduje się także ilość obsłużonych klientów biura. W 2013 r. niemal 20% osób więcej wybrało ofertę Ecco Holiday, w porównaniu do roku wcześniejszego. Według zarządu spółki, na tak dobre wyniki firmy wpłynęły przychody ze różnicowanych obszarów działalności turystycznej, obejmującej bardzo szerokie spektrum usług, przeznaczonych dla różnorodnych grup odbiorców.
"Od dwóch lat staramy się - na wielu płaszczyznach - poszerzać naszą ofertę związaną z podróżami" - mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday. "Wykorzystanie przelotów tanimi liniami, obsługa turystyki przyjazdowej oraz wyjazdów krajowych, a przede wszystkim obsługa klientów biznesowych, pozwalają zniwelować wszelkie ograniczenia, jakie niesie ze sobą krótki sezon sprzedażowy czy wysoka konkurencyjność w turystyce czarterowej. Turystyka jest trudną i wymagającą branżą. Jednocześnie drzemie w niej ogromny potencjał i możliwości wykraczające daleko poza standardową sprzedaż wyjazdów czarterowych do najpopularniejszych kurortów" - dodaje.
W piśmie zarządu, skierowanym w ubiegłym tygodniu do kontrahentów, w tym współpracujących z Ecco Holiday agentów, prezes Płókarz zaznaczył: "Naszą ambicją jest bycie prawdziwym organizatorem turystki - z różnorodną ofertą, odpowiadającą rzeczywistym i aktualnym oczekiwaniom klientów, zróżnicowaną grupą odbiorców i szeregiem uzupełniających się usług - czyli touroperatorem nadążającym za zindywidualizowanymi potrzebami turystów. W ten sposób maksymalnie możemy wykorzystać zarówno szanse jakie niesie szeroko rozumiana turystyka, jak i potencjał tkwiący w kompetencjach firmy".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział badania rynku i analizy:
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
Touroperatorzy zwiększają gwarancje, będzie bezpieczniej?
Jak korzystać z wyciągów narciarskich za darmo
McDonald pozwala klientom komponować kanapki
Najbardziej oryginalna kuchnia świata
Polacy wybudują podwodny hotel
WTTC: jeden na dwanaście etatów to praca w turystyce