Lufthansa laureatem World Travel Awards 2011
Lufthansa po raz kolejny zdobyła tytuł Europe´s Leading Airline przyznawany przez niezależny gremium ponad 213 tys. ekspertów z branży turystycznej. Kryteria oceny uwzględniają wszelkie aspekty prowadzonej działalności, w tym ogólne wyniki, prace nad rozwojem oferty produktowej, innowacyjność, kreatywność oraz poziom satysfakcji klienta.
Z kolei Linie lotnicze SWISS, wchodzące w skład Grupy Lufthansy, zdobyły tytuł Europe’s Leading Business Class. Obecnie przewoźnik z siedzibą w Zurychu zakończył modernizację 25 długodystansowych samolotów unowocześniając kabiny klasy biznes.
Niemiecki przewoźnik systematycznie stara się wprowadzać ulepszenia w standardach podróżowania. Obecnie montuje blisko 32 tys. nowych foteli w ponad 180 samolotach, obsługujących trasy krótkiego i średniego zasięgu. W ramach kompleksowego programu modernizacji oferty pokładowej Lufthansa zainwestowała około 170 mln euro.
Lufthansowski Airbus A380 posiada 526 miejsc oraz znajdującą się na górnym pokładzie, całkowicie nową kabinę Klasy Pierwszej z ośmioma dodatkowymi miejscami. Oferując ponad 50 połączeń tygodniowo do Tokio, Johannesburga, Pekinu, Nowego Jorku, San Francisco i Miami, daje pasażerom z całej Europy jeszcze więcej możliwości podróżowania w celach biznesowych i turystycznych, dzięki większej liczbie dostępnych miejsc.
World Travel Awards, w tym roku zostały przyznane po raz osiemnasty. W głosowaniu wzięło udział 213 tys. reprezentantów biur turystycznych, firm wycieczkowo-transportowych oraz organizacji turystycznych z 160 krajów całego świata. Głosy oddawane są na całym świecie przez specjalistów w ponad tysiącu różnych kategorii.
Wśród partnerów medialnych WTA są takie firmy jak: CNBC Arabiya, National Geographic Traveller, eTurboNews, magazyn ABTA, Focus on Travel News, Breaking Travel News, Travel Daily News i magazyn ASTA Network.
Dla Lufthansy podstawę działalności stanowi transport pasażerski. W skład Grupy wchodzą: Lufthansa (w tym Lufthansa Regional i Lufthansa Italia), Austrian Airlines, bmi, SWISS i Germanwings. Obsługują łącznie połączenia z 283 miastami w 105 krajach na czterech kontynentach. Flota Grupy składa się obecnie z 710 samolotów. Grupa ma także udziały w Brussels Airlines, Delta i Pegasus.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Białoruś mało atrakcyjna turystycznie
Ecco Holiday - Bułgaria dla seniorów
Zaproszenie do udziału w Ogólnopolskiej Giełdzie Wydawnictw i Prasy Turystycznej
Targi Turystyczne w Dolinie Karpia
Emirates rozważają zakup innych przewoźników
Referencje dla wychowawcy kolonijnego
easyJet testuje ekologiczny system kołowania
Co Polska zyskała dzięki organizacji Euro 2012?
Łódzki port odnotował prawie 25% wzrost
Z Gdańska do Zakopanego w trzy godziny
Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl