Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Czego potrzebują podróżujący służbowo?
Podróże służbowe są coraz powszechniejsze. W trakcie wyjazdów podróżni najczęściej zatrzymują się w hotelach. Czego zatem potrzebują goście hotelowi?
Jak wynika z raportu opublikowanego przez Grupę Hotelową Orbis "Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi", podstawowe potrzeby jakie wskazują podróżujący podczas pobytu w hotelu to dostęp do bezprzewodowego internetu oraz dobre jedzenie.
Grupa Hotelowa Orbis przeprowadziła ogólnopolskie badanie dotyczące trendów na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi. Wzięło w nim udział 300 respondentów (N=300), z czego 60% stanowiły osoby podróżujące, 40% osoby organizujące podróże.
Wśród szeregu zagadnień związanych z podróżowaniem, badano również potrzeby związane z oferowanymi przez hotel usługami. W hierarchii potrzeb gości najwięcej, bo aż 61% respondentów wskazało lokalizację i otoczenie hotelu. Na drugim miejscu znalazło się smaczne jedzenie, "domowe śniadania", które zadeklarowała połowa respondentów. Hotele marek należących do grupy Accor poświęcają dużo uwagi przygotowaniu oferty śniadań. Na przykład marka Mercure postawiła na wolność w wyborze, podczas komponowania śniadań przez gości.
"Formą tego śniadania jest bufet. Gość może wybrać i skomponować śniadanie według własnego uznania przechodząc pomiędzy stacjami. Mercure wyznaczył dla tego celu 5 sekcji specjalnych i każda z nich ma dostęp do regionalnych specjałów: pieczywo, napoje zimne, sekcja nabiału połączona z regionalnymi przysmakami typu wędzone sery, wędliny z różnymi dodatkami oraz specjały na gorąco. Wchodząc do każdej sekcji klient musi mieć w swoim pobliżu wszystko czego będzie potrzebował, dlatego przy pieczywie znajdziemy masło i różne smarowidła, a przy wędlinach inne smaczne dodatki"- powiedział Paweł Anders, Dyrektor Projektu WineStone.
W hotelach marki Novotel w menu restauracji znalazły się posiłki przyrządzone z ekologicznych i lokalnych produktów. W karcie menu znajdują się oznaczenia "ECO" (ekologiczne) oraz "In Balance by Novotel" (zbilansowane), informujące o rodzaju potrawy. Wszystkie produkty serwowane podczas śniadań, mają odpowiednie oznaczenia dotyczące kaloryczności. Przygotowano również nowe menu przerw kawowych. Serwowane są one w 5 odsłonach: Przerwa Bio, Oczyszczająca, Owocowa, Energetyzująca i Regionalna.
Jak pokazują wyniki badania przedstawione w raporcie "Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi", w czasie delegacji goście oczekują w hotelu domowej atmosfery i dobrego jedzenia. Na pozytywne skojarzenia z daną marką wpływa najbardziej smaczne i świeże jedzenie, co zadeklarowało 69% respondentów.
"Gość musi poczuć się u nas jak w domu. Dlatego podczas śniadań chociażby sekcja z pieczywem odgrywa ogromną rolę. Dobre, świeże, pachnące pieczywo kojarzy się nam najczęściej z porankiem. Dlatego w hotelach Mercure znajduje się ogromny jego wybór począwszy od różnego rodzaju wypieków własnych poprzez pieczywo tradycyjne, francuskie jak bagietka, croissanty, polskie specjały np. chleb żytni pieczony na zakwasie z dodatkiem ziaren, które jeszcze poprawiają wartość odżywczą pieczywa - podsumował Paweł Anders.
W opublikowanym raporcie 49% badanych wskazało, że podczas pobytu w hotelu najważniejszy jest dla nich dostęp do Internetu WiFi. W hotelach należących do Grupy Orbis, goście mogą korzystać z bezprzewodowego internetu w pokojach.
"Istnieją dwa poziomy dostępu do Internetu w naszych hotelach: podstawowy i premium. W hotelach ekonomicznych prędkość podstawowa wynosi 1 Mb/s, a premium - 2Mb/s. W hotelach wyższej kategorii podstawowa prędkość wynosi również 1 Mb/s, natomiast dostęp premium to 6 lub 8 Mb/s. Z łącza kablowego goście mogą korzystać w salach konferencyjnych. Oferujemy dodatkowe usługi jak np. sieć WiFi dedykowaną dla danej imprezy, z gwarantowaną wyższą prędkością, szerszym pasmem i z publicznym adresem IP. Planujemy jeszcze w tym roku uruchomić pilotażowo w kilku hotelach łącza 100Mb/s i 200 Mb/s, przez co będziemy mogli oferować naszym gościom zdecydowanie większe możliwości transferu danych. A od przyszłego roku te prędkości będą oferowały wszystkie nasze hotele" - powiedział Grzegorz Kotowicz odpowiedzialny za sieci i bezpieczeństwo IT w Orbis SA.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Biura podróży nie oszczędzają na wakacjach
Posłowie PiS zniesławili zarząd LOT-u?
Otyłość jedną ze swobód obywatelskich?
Heathrow: trzeci pas startowy może za trzy lata
Jarmarki świąteczne / sylwester z biurem podróży Index
Dziś powstanie największy przewoźnik świata?
Korzyści dla podróżujących w jedną stronę
Amadeus i Accor rozszerzają współpracę
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Austriacy i Niemcy pokazali nam jak przygotować się na EURO
Państwa azjatyckie mają chrapkę na LOT?