Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Sfinks zmienia ofertę sieci WOOK
WOOK, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 17 września wprowadziła nową kartę dań. Obok kuchni chińskiej pojawiły się w niej dania innych kuchni azjatyckich oraz dania europejskie przyrządzone na sposób orientalny - np. steki, ryby i sałaty. Zmianie uległa także szata graficzna i układ karty menu, a kelnerzy restauracji otrzymali nowe stroje. Najnowsza oferta restauracji WOOK została wsparta promocją z gratisowym napojem dla klientów, którzy zamówią jedną z 18 nowości.
- Zgodnie z zapowiedziami rozpoczynamy zmiany w sieci WOOK. Ich celem jest poszerzenie grupy docelowej, a także przygotowanie tego konceptu do rozwoju. Nasi stali goście będą mogli w dalszym ciągu delektować się tradycyjnymi daniami chińskimi, które stały się znakiem rozpoznawczym WOOKa. Kulinarna Azja ma jednak do zaoferowania bardzo wiele, a jej poszczególne odmiany, jak na przykład kuchnia tajska, mają duże grono zwolenników. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o propozycje spoza Państwa Środka. Równocześnie do menu weszła cała grupa dań przeznaczonych dla osób, które lubią kuchnię zachodnią, ale nie zamykają się na orientalne smaki - opowiada Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Nowe propozycje kulinarne pojawiły się w kilku sekcjach menu. Do karty weszła też całkowicie nowa grupa dań pod hasłem "Inspiracje Azji", w której znajdują się dania bliższe kuchni europejskiej, jednak przygotowane na sposób dalekowschodni, np. filet z kurczaka na lotosie, pstrąg po azjatycku, filet z kaczki z żeberkami w sosie ciemnym czy stek po azjatycku z wołowiną w sosie ostrygowym. Nową pozycją w menu są także sałaty - z mango i krewetkami oraz z mango i kurczakiem. Do wypróbowania nowych propozycji kulinarnych gości zachęca promocja, w ramach której do dań oznaczonych w menu jako "Nowość" dodawany jest napój lodowy 0,5l lub napój Pepsi 0,3l w prezencie.
Zmiany w WOOKu dotyczą również sposobu serwowania potraw. Część z nich, zwłaszcza dania z części "Inspiracje Azji", jest podawana na dużych talerzach razem z dodatkami. Dania z sekcji "Drób", "Wieprzowina" i "Wołowina" mają formę zestawu składającego się z trzech miseczek z mięsem, ryżem oraz surówką. Wiele z nich to "bestsellery" z dotychczasowej karty. Zestawów jest 18 i są szczególnie atrakcyjne cenowo - najtańszy można kupić za 12,95 zł, a najdroższy za 18,95 zł. Natomiast osoby, które lubią skosztować wszystkiego po trochu, mogą wybierać z sekcji "Zabawa smakiem", gdzie znajduje się 12 propozycji różnego rodzaju dań w miseczkach. Najtańsze z nich kosztują 7,95 zł.
Razem z wejściem nowej oferty zmieniły się także elementy wizualne - karta dań ma teraz nową szatę graficzną, która bazuje na jasnych barwach, odchodząc od dotychczasowej, czerwono-czarnej, kolorystyki. Podobne zmiany będą dotyczyły grafiki na stronie internetowej sieci - wook.pl oraz w materiałach promocyjnych. Zmieni się również ubiór kelnerów - do czarnego stroju będą oni nosić czerwone szelki.
Nowa oferta wraz z promocją objęły całą sieć restauracji WOOK, która obecnie liczy 7 restauracji. Lokale pod tym szyldem mieszczą się w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Legnicy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Określono profil współczesnego turysty
Zostań biurem przyjaznym zdrowiu turysty
Będą zamiany w zabezpieczeniach finansowych biur podróży?
Małopolska na turystycznej mapie Hiszpanii
Rainbow Tours podnosi kwotę gwarancyjną
Warto produkować miód w hotelu?
Festiwal kultury marokańskiej w Krakowie
Nowa kawiarnia COSTA by coffeheaven
Touroperatorzy odprowadzali za wysoki podatek
Kontrowersyjna akcja promocyjna
Rainbow Tours zdradza swoją strategię
Alitalia chce zwiększyć kwotę kredytu
Travelspot.pl, czyli dawny Tramp Piotra Szumilewicza
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Chorwacja Apartment Vispa Ciovo Trogir Suncokret Travel Trog