TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotele i biura podróży wchodzą za darmo

Amadeus zaprasza na szóstą już edycję e-Travel Forum 2013. Tegoroczny program konferencji został podzielony na dwa dni tematyczne, z których pierwszy poświęcony będzie hotelom, zaś drugi - biurom podróży. Sponsorem i partnerem merytorycznym spotkania został Amadeus Polska.


Konferencja odbędzie się w dniach 22-23 stycznia w hotelu Gromada Airport w Warszawie. Spotkanie jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem poświęconym problematyce e-commerce w turystyce oraz sprzedaży produktów turystycznych przez internet. Co roku przyciąga ono około 200-250 przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy, wśród których znajdują się touroperatorzy, menedżerowie biur podróży, hoteli i linii lotniczych, a także reprezentanci portali turystycznych i rezerwacyjnych, jednostek samorządowych, uczelni oraz producenci rozwiązań informatycznych.

Zbliżająca się edycja konferencji będzie miała wyjątkową formułę, ponieważ po raz pierwszy w jej historii program został podzielony na dwa dni tematyczne - jeden dedykowany hotelom (22 stycznia), natomiast drugi - biurom podróży (23 stycznia). Podczas tych dwóch dni zostaną wygłoszone prelekcje, zaprezentowane case studies oraz przeprowadzone panele dyskusyjne, podczas których uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w dziedzinie turystyki i handlu elektronicznego oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami stosowanymi w branży turystycznej, a także nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych i poznania wielu ekspertów branży.

- Konferencja e-Travel Forum z roku na rok przyciąga coraz więcej uczestników zainteresowanych tematyką e-commerce w turystyce. Nie jest to dla nas zaskoczeniem - silny trend związany ze sprzedażą produktów turystycznych online potwierdzają wyniki badań przeprowadzonych przez firmę PhoCusWright, która prognozuje, że w 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych online sięgnie 1,7 mld USD. Dlatego tak ważne jest podejmowanie dyskusji na ten temat w gronie ekspertów branży turystycznej - komentuje Paweł Rek, dyrektor regionalny Amadeus Europa Centralna.

W tym roku wyjątkowo uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla przedstawicieli kadry menedżerskiej hoteli i biur podróży. Aby zapoznać się z programem konferencji i zgłosić swój udział, wystarczy zarejestrować się na stronie www.e-travelforum.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
konferencja e-Travel Forum 2013 etravel Amadeus Polska partner sponsor e-commerce w turystyce hotele biura podróży bezpłatne Paweł Rek




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję