TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Z Poznania zobaczysz morze

Od wczoraj przechodniów intrygują kolorowe lunety widokowe, jakie stanęły w czterech punktach Poznania. Zaskoczenie jest tym większe, że patrząc przez każdą z nowych lunet można zobaczyć … morze! To jednak nie pomyłka ani niezwykłe osiągnięcie optyki, lecz akcja promocyjna Województwa Pomorskiego, zachęcająca do odwiedzania Pomorza bez względu na porę roku.


Akcja "Poznań z widokiem na … Pomorskie" zorganizowana została przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną (PROT) w związku z odbywającymi się w Poznaniu Targami Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon 2012.

Pomorskie od lat kojarzone jest głównie z letnim wypoczynkiem nad morzem, ale organizatorzy akcji zapewniają, że region posiada wiele ciekawych ofert i propozycji, które idealnie sprawdzają się właśnie wiosną, jesienią czy zimą. - Warto brać udział w targach turystycznych, ale równolegle staramy się stosować inne, niestandardowe formy promocji, w tym osadzone w przestrzeni miejskiej.

Tym razem "wychodzimy na miasto" z lunetami - tak, by dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorów - mieszkańców Poznania, Wielkopolski oraz odwiedzających miasto - wyjaśnia ideę akcji Marta Chełkowska, Prezes Zarządu PROT.

Pomorskie lunety nie są jednak zwykłymi lunetami widokowymi, jakie spotyka się często nad Bałtykiem i przez które - po wrzuceniu monety - można podziwiać odległe panoramy. Na zamontowanych wewnątrz ekranach wyświetlane są bowiem specjalne pokazy slajdów prezentujących uroki regionu pomorskiego z perspektywy różnych pór roku, a kolorystyka lunet - zielona, żółta, czerwona, niebieska - nawiązuje bezpośrednio do konkretnego sezonu. Lunety te są też zdecydowanie większe od tych tradycyjnych i - co najważniejsze - korzystanie z nich jest bezpłatne.

- Poprzez nasze kampanie i akcje promocyjne staramy się przełamywać automatyczne, niemal stereotypowe postrzeganie regionu przez pryzmat słońca, plaży i lata - deklaruje Marta Chełkowska, Prezes Zarządu PROT - Akcja z makietami lunet podczas tegorocznych targów Tour Salon jest więc kolejną formą inspirowania turystów do przyjazdów na Pomorze niezależnie od pogody, także poza szczytem sezonu turystycznego. Atrakcji jest naprawdę mnóstwo, a wartość niektórych z nich zmienia się wraz ze zmieniającą się aurą - podkreśla prezes Chełkowska.

Lunety ustawione będą od 21 do 28 października na ulicach miasta, w czterech najbardziej uczęszczanych punktach (przed gmachem Opery, przy Starym Browarze, na Placu Wolności, przed wejściem wschodnim na tereny MTP); przez piątą na Pomorze będą mogli zaglądnąć odwiedzający
targi Tour Salon.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Poznań promocja morze lunety akcja promocyjna Pomorze widok PROT Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna targi Tour Salon 2012 Marta Chełkowska akcja dla turystów MTP




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję