TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Itaka kolekcjonuje nagrody

Tytuł Superbrands Polska, Złote Godło European Trusted Brands i Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012, Laur Konsumenta i nominacja do konkursu Jakość Roku - to lista nagród, którymi w ostatnich dniach chwali się biuro Podróży Itaka.


Tytuł "Superbrands Polska" trafił do Itaki już po raz drugi. Tym razem eksperci z Rady Marek pod uwagę brali jednak nie tylko rozpoznawalność, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siłę więzi z klientami, ale i wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2700 osób.

Także Złoto Godło European Trusted Brands w kategorii Holiday Company to wyróżnienie przyznane ponownie. Itakę, jako biuro podróży najbardziej godne zaufania, w badaniu przeprowadzanym przez Reader’s Digest, najczęściej wskazywali mężczyźni, osoby do 30-tego roku życia oraz posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15-tu. Itaka wygrała w Polsce, a w innych krajach: Niemcy (TUI), Austria (TUI), Belgia (Neckermann), Chorwacja (Generalturist), Czechy (Cedok), Finlandia (Aurinkomatkat), Francja (Club Med), Holandia (Arke), Portugalia (Abreu), Rumunia (Paralela 45), Rosja (Tez Tour), Słowenia (Kompas), Szwecja (Ving) i Szwajcaria (Kuoni).

Konsumenci zdecydowali także, że złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 w kategorii "Biura Podróży" należy się Itace, która kojarzy im się z biurem godnym zaufania, urlopem w ciepłych krajach i słonecznymi plażami. Nie bez znaczenia była także oferta, jaką posiada biuro, a także jakość oferowanych usług. Niestety to badanie było prowadzone przez iReward.pl na zlecenie Strefa Biznesu Media Centrum s.c. aż w 100 kategoriach i tylko na próbie 1600 osób (ankiety tradycyjne i elektroniczne).

Laur Konsumenta trafił natomiast do Itaki po raz szósty. Jest on przyznawany na podstawie sondażu konsumenckiego. Itaka zajęła w nim pierwsze miejsce w kategorii "Biura podróży". Cytując za stroną organizatora projektu Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Zatem dzięki temu wyróżnieniu, wbrew jego nazwie, dowiedzieliśmy się tylko tyle, iż Itaka jest najpopularniejsza w Polsce.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Itaka touroperator biuro podróży Złote Godło European Trusted Brands Konsumencki Lider Jakości 2012 Laur Konsumenta nominacja do konkursu Jakość Roku konkurs Jakość Roku ITAKA Reader’ s Digest nagroda konsument


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję