TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak promować turystykę?

15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja "Marketing Miejsc - Trendy 2013". Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystyki i przedstawią case studies wybranych projektów.


Zagadnienia marketingu miejsc i marki lokalnej są ważnymi, choć nie do końca docenianymi segmentami promocji turystycznej. Okazją do ich omówienia będzie konferencja "Marketing Miejsc - Trendy 2013". Wydarzenie odbędzie się we środę, 15 maja, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze. Współorganizatorem jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Organizatorzy chcą, by wreszcie zaczęto mówić o wizerunku województwa przez pryzmat małych ojczyzn. Konferencja będzie więc okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń z zakresu promocji turystyki.

Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic, pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego - Michał Jaros przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu, a o festiwalu Impart ESK 2016 opowie Dyrektor Generalny - Krzysztof Maj. Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki, a dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej - procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Starosta Jeleniogórski - Jacek Włodyga, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów - Krzysztof Korzeń, Prezes Spółki Stawy Milickie SA - Sławomir Mazurek, Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału Gazety Wyborczej.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in serwis Tur-Info.pl.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na www.visitkarkonosze.com




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
marketing miejsc design estetyka marek turystycznych wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu metody promocji turystyki marka lokalna Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego Starostwo Powiatowe Jelenia Góra Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego Michał Jaros Krzysztof Maj Szymon Sikorski Starosta Jeleniogórski Jacek Włodyga




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję