Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
Jak promować turystykę?
15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja "Marketing Miejsc - Trendy 2013". Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystyki i przedstawią case studies wybranych projektów.
Zagadnienia marketingu miejsc i marki lokalnej są ważnymi, choć nie do końca docenianymi segmentami promocji turystycznej. Okazją do ich omówienia będzie konferencja "Marketing Miejsc - Trendy 2013". Wydarzenie odbędzie się we środę, 15 maja, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze. Współorganizatorem jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Organizatorzy chcą, by wreszcie zaczęto mówić o wizerunku województwa przez pryzmat małych ojczyzn. Konferencja będzie więc okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń z zakresu promocji turystyki.
Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic, pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego - Michał Jaros przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu, a o festiwalu Impart ESK 2016 opowie Dyrektor Generalny - Krzysztof Maj. Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki, a dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.
Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej - procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Starosta Jeleniogórski - Jacek Włodyga, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów - Krzysztof Korzeń, Prezes Spółki Stawy Milickie SA - Sławomir Mazurek, Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału Gazety Wyborczej.
Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął m.in serwis Tur-Info.pl.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na www.visitkarkonosze.com
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Nie będzie lotów z Jasionki do Wrocławia
Kraków w grach komputerowych. Nowy pomysł na promocję miasta
Nowy hotel ze SPA na Dolnym Śląsku
Rozdano nagrody MP Power Awards
Bielsko-Biała i Ustka wspólnie walczą o turystów
Swędząca załoga Alaska Airlines
Zmiany w hotelu Bryza Resort & SPA
Przepis na udane wakacje w Polsce