TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






EasyJet testuje nowy program nagradzania pasażerów

EasyJet, największa brytyjska linia lotnicza, odnotowała wzrost o 7 pp w ciągu czterech lat liczby rezerwacji dokonywanych przez klientów, którzy wcześniej korzystali już z jej usług osiągając poziom 57%.


Oznacza to, że po udanym locie ponad 37 mln pasażerów dokonuje ponownych rezerwacji, podczas gdy w 2010 roku było to 25 mln osób, co oznacza 50% wzrost. Lojalność klientów biznesowych jest jeszcze większa - ponad 62% wybiera ponownie usługi przewoźnika.

Lojalność klientów przekłada się zarówno na wzrost przychodów, jak i na redukcję kosztów - utrzymanie obecnych klientów jest dla linii tańsze niż pozyskanie nowych.

Chcąc utrzymać ten trend, linie rozpoczęły testowanie programu lojalnościowego, który ma na celu nagradzanie najbardziej aktywnych pasażerów. Trzymiesięczne testy objęły grupę ponad 15 tys. podróżujących z Wielkiej Brytanii, Francji i Szwajcarii. Nowy program został bardzo dobrze przyjęty, znajdując uznanie w oczach aż 91% uczestników. Korzyści płynące z udziału w programie lojalnościowym to większa elastyczność rezerwacji, gwarancja ceny oraz dedykowany numer telefonu do kontaktu.

"Coraz więcej osób korzysta z usług easyJet i wraca do nas przy kolejnych podróżach. To dowód na to, że polityka niskich cen, przyjaznej i serdecznej obsługi oraz bezkonkurencyjna siatka połączeń są receptą na sukces w tej branży. Wprowadzenie do naszej oferty usług dodatkowych, np. możliwości wyboru miejsca w samolocie, również przyciągnęło do nas wielu nowych klientów. Podczas testów analizowaliśmy opinie pasażerów, aby zrozumieć co jest dla nich najważniejsze, a wdrażany program przygotowaliśmy zgodnie z zebranymi w ten sposób informacjami. W odróżnieniu od trudnych do wykorzystania bonusów w ramach programów lojalnościowych tradycyjnych przewoźników, program easyJet zapewnia pasażerom korzyści, których oczekują i jest bardziej przejrzysty dla użytkownika" - skomentowała Carolyn McCall, Prezes easyJet.

W ofercie easyJet działa już uznany program lojalnościowy easyJet Plus, w ramach którego podróżujący mają nieograniczoną możliwość wyboru miejsc na pokładzie, wydzielony punkt nadawania bagażu oraz pierwszeństwo przy odprawie. Wraz z początkiem 2015 roku, lista tych przywilejów ma powiększyć się o przyśpieszoną kontrolę bezpieczeństwa na głównych lotniskach w Europie. Dzięki takiemu pakietowi usług klienci easyJet mogą komfortowo i szybko przemieszczać się po lotnisku i pokładzie samolotu.

W całej Europie liczba osób korzystających z programu lojalnościowego wzrosła na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy o 14%. Co więcej, linii udało się utrzymać ponad 30% klientów programu, co jest efektem jego rosnącej popularności, szczególnie wśród klientów z Hiszpanii i Portugalii.

Podróżujący liniami easyJet mogą korzystać również z bonusów trzech wiodących programów lojalnościowych: Nectar, RBS Your Points oraz Emirates Skywards. Zgromadzone w tych programach punkty mogą być realizowane przy zakupie biletów w easyJet.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
easyJet lojalność sprawdzanie zmiany nowość testy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję