Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj



Jak wyróżnić swój obiekt hotelowy?

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka hotelowa, która pomaga obiektom hotelowym w wyróżnieniu się na rynku. Jej oferta skierowana jest zarówno do tych przedsiębiorców, którzy działają już od jakiegoś czasu w branży hotelowej jak i podmiotów, które pozostają jeszcze w fazie planów. Obiekty hotelowe, które spełnią ustalone przez firmę kryteria, będą mogły postarać się o uzyskanie licencji na posługiwanie się marką "1 step hotels".


Podmioty, które są zainteresowane otrzymanie licencji, muszą spełnić dwa warunki: aplikujący musi być obiektem hotelowym (wymienionym w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich) oraz znajdować się w zasięgu pieszego spaceru od atrakcji turystycznej.

Obiekty hotelowe posiadające prawo do posługiwania się marką stają się jednocześnie członkami Konwencji "1 step hotels". Twórcy marki zaznaczają, że tworzenie kolejnej sieci hotelarskiej opartej na skomplikowanych procedurach nie jest ich celem. Zadbanie o gości jest oczywiste i to wokół niej należy budować przewagę rynkową nad konkurencją. Marka poszukuje innych wyróżników. Wśród nich może znaleźć się na pozór mało istotna okoliczność, jak na przykład mała odległość od atrakcji turystycznej.

Serwis internetowy "1 step hotels", który został niedawno uruchomiony, prezentuje obiekty hotelowe w kontekście pobliskich atrakcji. Marka "1 step hotels" ma być promowana również wśród potencjalnych segmentów, klientów danych obiektów hotelowych (przede wszystkim ludzi młodych, dysponujących mniejszymi sumami pieniędzy).

Aplikacje do Konwencji "1 step hotels" złożyły już pierwsze obiekty hotelowe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij