TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Najpierw kawior, potem zakupy

W warszawskim hotelu Sofitel Warsaw Victoria rozpoczęła się ekskluzywna kampania promocyjna.


Kampanię obsługuje agencja Commfort PR, która ma wdrożyć dwie akcje marketingowo-sprzedażowe. Pierwsza z nich - o nazwie I Love Caviar - ma pokazać hotel jako obiekt luksusowy i elegancki. W ramach tej kampanii goście napiją się szampana i zjedzą kawior. Druga - I love shopping - oferuje możliwość odbycia zakupów w butikach domu handlowego Vitkac z osobistym stylistą.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel Sofitel Warsaw Victoria kampania promocyjna promocja hotelu agencja Commfort PR I Love Caviar shopping kawior zakupy szampan Vitkac




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję