TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair publikuje statystyki

Ryanair, irlandzkie tanie linie lotnicze, opublikowały dane za miesiąc lipiec 2012 dotyczące efektów sprzedaży, obsługi pasażerskiej oraz punktualności lotów.


Jak wynika ze statystyk przewoźnika 91% (z 53,000) wykonanych lotów odbyło się o czasie. Otrzymano mniej niż 1 skargę przypadającą na 1000 pasażerów oraz mniej niż 1 reklamację dotyczącą bagażu przypadającą na 2000 pasażerów.







"Bezkonkurencyjna oferta Ryanaira w postaci najniższych cen biletów, braku dopłat paliwowych oraz byciu numerem 1 w Europie w obsłudze klienta, zachęca pasażerów do przechodzenia z takich linii lotniczych jak LOT, AirFrance, BA oraz Lufthansa, oferujących wysokie ceny biletów oraz dopłaty paliwowe. Pasażerowie, którzy raz skorzystają z cen Ryanaira, będą wracać do Nas z uwagi na punktualność lotów, najmniejszą ilość zagubionych bagaży oraz najlepszą obsługę klienta." - powiedział Stephen McNamara.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair linie lotnicze Stephen McNamara przewoźnik tanie linie lotnicze oferta bilet lotniczy lipiec 2012 efekt sprzedaży punktualność obsługa pasażerska sprzedaż


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję