Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Ryanair publikuje statystyki
Ryanair, irlandzkie tanie linie lotnicze, opublikowały dane za miesiąc lipiec 2012 dotyczące efektów sprzedaży, obsługi pasażerskiej oraz punktualności lotów.
Jak wynika ze statystyk przewoźnika 91% (z 53,000) wykonanych lotów odbyło się o czasie. Otrzymano mniej niż 1 skargę przypadającą na 1000 pasażerów oraz mniej niż 1 reklamację dotyczącą bagażu przypadającą na 2000 pasażerów.
"Bezkonkurencyjna oferta Ryanaira w postaci najniższych cen biletów, braku dopłat paliwowych oraz byciu numerem 1 w Europie w obsłudze klienta, zachęca pasażerów do przechodzenia z takich linii lotniczych jak LOT, AirFrance, BA oraz Lufthansa, oferujących wysokie ceny biletów oraz dopłaty paliwowe. Pasażerowie, którzy raz skorzystają z cen Ryanaira, będą wracać do Nas z uwagi na punktualność lotów, najmniejszą ilość zagubionych bagaży oraz najlepszą obsługę klienta." - powiedział Stephen McNamara.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair numerem 1 w obsłudze klienta?
[2012-08-17 12:03 83.238.170.*]
PR mają faktycznie doskonały. Bilety może i najtańsze, ale przewóz bagażu i dopłaty za wszystko najdroższe. I jak można w ogóle zgubić bagaż w połączeniu bez przesiadki? odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Globalne sieci zmieniają menu na potrzeby lokalnego rynku
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Gdańska
Praktyczne rozwiązania w zarządzaniu gastronomią
Hiszpańska policja przestrzega turystów
Jak spakować wakacyjną walizkę i nie zapłacić za nadbagaż?
Airport Hotel Okęcie zaprasza na konferencje
EasyJet: Z Krakowa do Londynu Southend
Nowy przewoźnik wprowadza zamieszanie
All Nippon Airways wdraża rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management
Polscy turyści nie zrezygnują z Egiptu!
Najlepsza oferta ekspozycyjna polskiego regionu
Władze Ustki zapewniają turystów o czystości miejscowych plaż
Na tropie kulinarnej kinematografii
Jeszcze w tym roku wyższe stawki gwarancji ubezpieczeniowych?
Praca w salonach firmowych TO - warunki, pensja, itd.