TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Globalne sieci zmieniają menu na potrzeby lokalnego rynku

Światowe sieci fast-food starają się przyciągnąć jak największą liczbę klientów w Chinach. W związku z tym firmy prześcigają się w propozycjach oryginalnych dań.


Sieci takie jak McDonald's, Pizza Hut czy Dunkin Donuts walczą o pierwsze miejsce na rynku gastronomicznym w każdym kraju. Zarządzający jednak wiedzą, że nie każda nacja lubi pizzę z pepperoni, dlatego też koncerny oferują swoim klientom oryginalne dania, w smakach które najlepiej znają ich odbiorcy.

W związku z tym Pizza Hut swoim chińskim klientom oferuje pizzę rakową lub tysiąca wysp, z owocami morza i znanym w Polsce sosem "Tysiąca Wysp". Natomiast McDonald's również dostosował się do lokalnych upodobań i serwuje shrimpburgera, czyli kanapkę z całą krewetką w środku. W stałym menu znajdują się również shake z mleka sojowego. Zwolennicy KFC mogą zjeść tam ryz z kurczakiem w stylu zachodnim. kolejna sieć znana w Polsce głównie ze słodkości, Dunkin Donuts serwuje swoim klientom pączki z wieprzowiną lub o smaku wodorostów. W Starbucksie z kolei można zamówić herbatę z czerwoną fasolą.

Eksperci zgodnie uważają, że najważniejsze to zachować podstawę dania i wzbogacić ja o elementy, za którymi przepada lokalny rynek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
sieci gastronomia globalne zmiany menu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję