Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Globalne sieci zmieniają menu na potrzeby lokalnego rynku
Światowe sieci fast-food starają się przyciągnąć jak największą liczbę klientów w Chinach. W związku z tym firmy prześcigają się w propozycjach oryginalnych dań.
Sieci takie jak McDonald's, Pizza Hut czy Dunkin Donuts walczą o pierwsze miejsce na rynku gastronomicznym w każdym kraju. Zarządzający jednak wiedzą, że nie każda nacja lubi pizzę z pepperoni, dlatego też koncerny oferują swoim klientom oryginalne dania, w smakach które najlepiej znają ich odbiorcy.
W związku z tym Pizza Hut swoim chińskim klientom oferuje pizzę rakową lub tysiąca wysp, z owocami morza i znanym w Polsce sosem "Tysiąca Wysp". Natomiast McDonald's również dostosował się do lokalnych upodobań i serwuje shrimpburgera, czyli kanapkę z całą krewetką w środku. W stałym menu znajdują się również shake z mleka sojowego. Zwolennicy KFC mogą zjeść tam ryz z kurczakiem w stylu zachodnim. kolejna sieć znana w Polsce głównie ze słodkości, Dunkin Donuts serwuje swoim klientom pączki z wieprzowiną lub o smaku wodorostów. W Starbucksie z kolei można zamówić herbatę z czerwoną fasolą.
Eksperci zgodnie uważają, że najważniejsze to zachować podstawę dania i wzbogacić ja o elementy, za którymi przepada lokalny rynek.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
EasyJet: Z Krakowa do Londynu Southend
Nowy przewoźnik wprowadza zamieszanie
All Nippon Airways wdraża rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management
Polscy turyści nie zrezygnują z Egiptu!
Czego oczekują klienci biznesowi
Najlepsza oferta ekspozycyjna polskiego regionu
Władze Ustki zapewniają turystów o czystości miejscowych plaż
Na tropie kulinarnej kinematografii
Jeszcze w tym roku wyższe stawki gwarancji ubezpieczeniowych?
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Gdańska
Praktyczne rozwiązania w zarządzaniu gastronomią
Hiszpańska policja przestrzega turystów
Jak spakować wakacyjną walizkę i nie zapłacić za nadbagaż?
Airport Hotel Okęcie zaprasza na konferencje
Praca w salonach firmowych TO - warunki, pensja, itd.