TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

All Nippon Airways wdraża rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management

All Nippon Airways (ANA) jako pierwsza japońska linia lotnicza wdroży rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management.


Migracja ANA do Amadeus Altéa będzie istotnym krokiem w działaniach grupy mających na celu modernizację i konsolidację systemu obsługi pasażerów, obejmujących m. in. wymianę dotychczasowego systemu wykorzystywanego przez linię przez minionych dwadzieścia lat.

Po przejściu na nowy system, Altéa ma zautomatyzować całość procesów zarządzania klientami linii ANA, usprawniając obsługę pasażerów na wszystkich etapach, włączając w to odprawę pasażerów. Linia ANA zyska również dostęp do alternatywnych lotów oraz do zmiany rezerwacji w przypadku pojawienia się problemów.

Migracja do systemu Altéa ma zapewnić linii ANA usprawnioną obsługę klientów. Natychmiastowy dostęp do historii podróży umożliwi linii ANA ustalanie preferencji pasażera w wyborze miejsca oraz identyfikację jego kontaktów z linią. Na przykład, w przypadku stałych klientów pozwoli to zaoferować im preferencyjne warunki lub zaproponować spersonalizowaną ofertę. Ma ponadto zapewnić prostsze i łatwiejsze procesy obsługi: intuicyjny interfejs użytkownika ma uprościć złożone i czasochłonne procedury, takie jak odprawy lotniskowe czy wymiana biletów. System Altéa ma ponadto zapewnić technologię opartą na otwartej platformie.

- Zarówno Japonia, jak i cały region Azji i Pacyfiku mają kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy Amadeus. Rozwój bazy klientów w tym regionie jest dla nas priorytetem i dołożymy wszelkich starań, by współpraca z linią ANA i jej klientami przyniosła regionowi korzyści z naszych technologii - powiedziała Julia Sattel, wiceprezes Amadeus IT Group ds. informatyki dla linii lotniczych.

ANA jest 112 linią lotniczą na świecie, wykorzystującą rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management. Proces pełnej migracji do wszystkich modułów pakietu Amadeus Altéa ma się zakończyć w 2015 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
All Nippon Airways ANA Amadeus Altéa Customer Management Azja Pacyfik Amadeus IT Group linie lotnicze baza klientów rozwiązania techniczne obsługa pasażerów oprawa pasażerów alternatywne loty zmiana rezerwacji preferencyjne warunki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję