Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
All Nippon Airways wdraża rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management
All Nippon Airways (ANA) jako pierwsza japońska linia lotnicza wdroży rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management.
Migracja ANA do Amadeus Altéa będzie istotnym krokiem w działaniach grupy mających na celu modernizację i konsolidację systemu obsługi pasażerów, obejmujących m. in. wymianę dotychczasowego systemu wykorzystywanego przez linię przez minionych dwadzieścia lat.
Po przejściu na nowy system, Altéa ma zautomatyzować całość procesów zarządzania klientami linii ANA, usprawniając obsługę pasażerów na wszystkich etapach, włączając w to odprawę pasażerów. Linia ANA zyska również dostęp do alternatywnych lotów oraz do zmiany rezerwacji w przypadku pojawienia się problemów.
Migracja do systemu Altéa ma zapewnić linii ANA usprawnioną obsługę klientów. Natychmiastowy dostęp do historii podróży umożliwi linii ANA ustalanie preferencji pasażera w wyborze miejsca oraz identyfikację jego kontaktów z linią. Na przykład, w przypadku stałych klientów pozwoli to zaoferować im preferencyjne warunki lub zaproponować spersonalizowaną ofertę. Ma ponadto zapewnić prostsze i łatwiejsze procesy obsługi: intuicyjny interfejs użytkownika ma uprościć złożone i czasochłonne procedury, takie jak odprawy lotniskowe czy wymiana biletów. System Altéa ma ponadto zapewnić technologię opartą na otwartej platformie.
- Zarówno Japonia, jak i cały region Azji i Pacyfiku mają kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy Amadeus. Rozwój bazy klientów w tym regionie jest dla nas priorytetem i dołożymy wszelkich starań, by współpraca z linią ANA i jej klientami przyniosła regionowi korzyści z naszych technologii - powiedziała Julia Sattel, wiceprezes Amadeus IT Group ds. informatyki dla linii lotniczych.
ANA jest 112 linią lotniczą na świecie, wykorzystującą rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management. Proces pełnej migracji do wszystkich modułów pakietu Amadeus Altéa ma się zakończyć w 2015 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Władze Ustki zapewniają turystów o czystości miejscowych plaż
Na tropie kulinarnej kinematografii
Jeszcze w tym roku wyższe stawki gwarancji ubezpieczeniowych?
Euro 2012: Irlandczycy chętnie zostawiali duże napiwki
Nowy przewoźnik czarterowy zastąpi OLT Express?
Praktyczne rozwiązania w zarządzaniu gastronomią
Hiszpańska policja przestrzega turystów
Jak spakować wakacyjną walizkę i nie zapłacić za nadbagaż?
Airport Hotel Okęcie zaprasza na konferencje
Travelport podpisuje umowę z Alitalią
Najbardziej wartościowe publikacje turystyczne