TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Czego oczekują klienci biznesowi

Jak wynika z badań, aż dwie trzecie z nas podczas podróży służbowych najchętniej wybiera za swoje miejsce pracy pokój hotelowy, drugie co do popularności jest hotelowe lobby. Nie dziwi zatem fakt, iż kwestie wyposażenia hoteli w nośniki informacji i dostęp do bezpłatnego internetu wciąż pozostają sprawą kluczową, przy wyborze miejsca na podróże biznesowe.


Analiza danych pokazała, że dwie piąte respondentów w przedziale 18-44 lat często pracuje w przestrzeniach otwartych. Wśród osób w wieku powyżej 45 lat takie postępowanie deklaruje zaledwie 17 proc.

Z raportu opublikowanego przez firmę doradczą Deloitte wynika, że chętnie przywiązujemy się do konkretnej marki hotelu - zadeklarowało 46 proc. respondentów. Aczkolwiek standard świadczonych usług jest zróżnicowany w poszczególnych lokalizacjach - przyznaje 6 na 10 badanych. Brak spójności w standardach hoteli deklaruje 49 proc. osób powyżej 30-go roku życia, a w grupie 18-29-latków - 39 proc.

Coraz większego znaczenia nabierają interaktywne formy rejestracji w hotelu. Za automatycznym meldowaniem się w pokoju jest 36 proc. podróżujących służbowo w przedziale 18-44, podczas gdy opinię tę podziela zaledwie 19 proc. badanych powyżej 45 r.ż. Dla 77 proc. gości kryterium wyboru noclegu jest bezpłatny dostęp do internetu. Sześć na dziesięć osób świadomie zapłaci więcej za odpowiednie wyposażenie hotelu.

Okazuje się jednak, że hotelowe bolączki wcale, aż tak bardzo nie doskwierają klientom biznesowym. Gorzej w przypadku niedogodności na lotniskach - tutaj cierpi ok. 60 proc. badanych.

Badanie zostało przeprowadzono na podstawie autorskiego kwestionariusza ankiety. Objęło 1000 podróżujących służbowo we wrześniu 2011 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
podróże służbowe hotel hotele standard lobby pokój hotelowy podróże biznesowe klienci biznesowi klient podróż firma doradcza Deloitte usługa lokalizacja rejestracja meldunek hotelowe bolączki autorski kwestionariusz ankiety ankieta wrzesień


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję