Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Travelport podpisuje umowę z Alitalią
Travelport poinformował o przedłużeniu na kolejne lata umowy dystrybucyjnej typu full content z Alitalią.
Umowa wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym i zapewni biurom podróży podłączonym do systemu firmy Travelport dostęp do taryf i biletów lotniczych (w tym internetowych) oraz usług dodatkowych oferowanych przez Alitalia.
W ramach umowy Alitalia wdroży również technologię Rich Content and Branding, stanowiącą kluczowy element platformy Travelport Merchandising. Technologia ta pozwoli przewoźnikowi zarządzać tym, w jaki sposób jego oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży.
"Cieszymy się z przedłużenia współpracy z firmą Travelport. Nowa długoterminowa umowa, obejmująca innowacyjną platformę Travelport Merchandising, a zwłaszcza technologię Rich Content and Branding, zapewnia nam nieosiągalne wcześniej możliwości promowania naszej oferty wśród biur podróży i klientów. Pozwoli nam to wyróżnić się na tle konkurencji i uzyskać wymierne korzyści dla naszej firmy" - powiedział Aldo Ponticelli, wiceprezes Alitalia ds. dystrybucji.
"Jesteśmy dumni z naszej długofalowej współpracy z Alitalia i niezmiernie cieszymy się z przedłużenia umowy z tą firmą, która teraz obejmuje również technologię Rich Content and Branding. Travelport świętował ostatnio podpisanie pięćdziesiątej umowy na tę technologię. Cieszymy się, że Alitalia dołączyła do tego grona przewoźników krajowych i tanich linii lotniczych. Jesteśmy przekonani, że podpisana umowa przyniesie ogromne korzyści Alitalia, współpracującym z nami biurom podróży oraz klientom" - dodał Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Nad Morskie Oko tylko dorożką?
Biura: Z oferty znikają połączenia
Gladiatorzy hotelarstwa spotkali się w Hotelu Haston
LOT będzie współpracował z Sony Mobile
Jak rozwijał się rynek lotniczy w 2014 roku?
Internetowi nie marzną na przystankach
Rzeszów: nowy terminal otwarty
Nowy przewoźnik czarterowy zastąpi OLT Express?
Wszędzie dobrze, ale w Unii najlepiej
Grupa Hotelowa Molo i Stado Ogierów