TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Travelport odnawia umowę z easyJet

Brytyjskie linie lotnicze easyJet odnowiły umowę dystrybucyjną z firmą Travelport, dostawcą systemów i rozwiązań z dziedziny e-commerce dla branży turystycznej.


Dzięki tej umowie biura podróży współpracujące z firmą Travelport będą mogły sprawnie zarezerwować loty linii easyJet, włącznie z taryfami Flexi i Inclusive za pośrednictwem systemu GDS. Wprowadzona taryfa Inclusive oferuje usługi dla klientów biznesowych, takie jak rejestracja bagażu oraz wybór miejsca. Taryfa ta jest dostępna tylko za pośrednictwem GDS oraz systemów rezerwacyjnych połączonych z interfejsem API linii easyJet.

Andy Hodges dyrektor ds. sprzedaży, dystrybucji i biznesu linii easyJet cieszy się z odnowienia umowy z firma Travelport. "Odnowienie umowy z firmą Travelport bardzo nas cieszy. Travelport ma światowy zasięg, dzięki czemu zyskujemy znakomity kanał dystrybucji dla naszych popularnych taryf ekonomicznych, takich jak Inclusive i Flexi, zwłaszcza na rynku podróży służbowych. Dzięki tej współpracy będziemy mogli zaoferować niedrogie, łatwo dostępne połączenia jeszcze większej liczbie pasażerów". - wyjaśnił.

Natomiast Robin Ranken, dyrektor ds. współpracy z europejskimi liniami lotniczymi w firmie Travelport zaznaczył, że jest zadowolony ze współpracy z liniami lotniczymi. "Od kilku lat ściśle współpracujemy z liniami lotniczymi easyJet i jesteśmy bardzo zadowoleni z odnowienia naszej umowy dystrybucyjnej. Chcemy kontynuować tę współpracę i udostępnić liniom easyJet nasze najlepsze technologie, które pomogą im w zwiększeniu sprzedaży i liczby rezerwacji". - dodał.

W tym roku taryfy easyJet będą dostępne nie tylko za pośrednictwem systemu Galileo, ale również przez globalne systemy dystrybucji Worldspan i Apollo firmy Travelport.

Obie firmy współpracują ze sobą od 2007 roku. Travelport był jednym z pierwszych dystrybutorów zewnętrznych, z którym linie easyJet zawarły umowę. Następnie rozszerzono ją poprzez udostępnienie agentom nowych funkcji, umożliwiających np. sprzedaż pasażerom usług dodatkowych, takich jak wybór miejsca.

Stosunki między obiema firmami zacieśniły się jeszcze bardziej w kwietniu ubiegłego roku, gdy Travelport przedstawił swoją nową technologię Aggregated Shopping, wybierając easyJet jako partnera wdrożeniowego. Jest to jeden z komponentów platformy Travelport Merchandising, umożliwia biurom podróży wycenę, rezerwację oraz zakup biletów i usług dodatkowych linii easyJet w ramach jednego procesu rezerwacji. W ramach tej współpracy linie easyJet chcą również wdrożyć inny komponent platformy Traveloprt Merchandising ― technologię Rich Content and Branding. Umożliwia ona monitorowanie tego, w jaki sposób oferta i usługi dodatkowe linii easyJet są prezentowane biurom podróży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
easyJet Travelport współpraca system dystrybucja kanał sposób




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję