Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
PZOT: Raz w górę, raz w dół
W biurach pojawiło się więcej klientów. Czy turyści już teraz decydują się na zakup wakacyjnych wyjazdów?
Polski Związek Organizatorów Turystyki przygotował kolejny raport prezentujący wyniki sprzedaży w biurach. Źródłem danych jest system rezerwacyjny MerlinX.
Liczba klientów wzrosła o 2,1%. Udział sprzedaży imprez lotniczych był bliski 85%, ale rosnącą liczbę klientów przyniosła tylko sprzedaż imprez autokarowych i z dojazdem własnym.
Najczęściej wybieranymi kierunkami były Hurghada, Antalya oraz Sharm El Sheikh.
Poniższy wykres przedstawia ostatnie 4 tygodnie sprzedaży oferty sezonu 2014/15, w porównaniu z 4-ma analogicznymi tygodniami w 2013/14 roku.
Poniżej znajduje się cały raport:
Możesz także pobrać plik: turinfo_20150311_00000000m7820025xl84d3x151q74kn7_booking_report_10_2015.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział aktualności dnia:
Włoski przewoźnik tonie w długach
Pierwszy pięciogwiazdkowiec w Zamościu - dziś otwarcie
Portugalia będzie inwestować w turystykę religijną
Czech Airlines na dużym deficycie
Lekier daje gwarancję ceny promocyjnej
Ubezpieczyciele o Turystycznym Funduszu Gwarancyjnym
Mistrzowskie awaryjne lądowanie
Wieliczka zaprasza dzieci i młodzież
Hotel Santana w Mahmutlar (Turcja) - ktos był w tym roku???
Hotelzon ogłasza wejście na polski rynek
Kto przewiózł najwięcej pasażerów?
Regiony turystyczne promują się masażami
Wiosenne pobudzenie w kawiarniach coffeeheaven
Przychody Rainbow Tours S.A. w sierpniu 2011 r.
Konkurs Ale Pasztet! zakończony
Gdzie spędzić rodzinne wakacje - plaża, ćiepła woda, obry hotel ALL