TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa usługa turystyczna: mobilny doradca

Na polski rynek wkracza nowa turystyczna usługa - mobilny doradca, który ma uczynić urlop bardziej wygodnym. Aby pomóc klientowi w wyborze odpowiedniej oferty, pracownik biura podróży spotka się z nim w dogodnym miejscu i czasie.


Nowa usługa ma być odpowiedzą na oczekiwania klientów, którzy czas na wybranie się do biura podróży mają po pracy, ok. godz. 17:00. Późnym popołudniem pracownicy przeżywają istne oblężenie. Tygiel panuje w biurach w trakcie sezonów, czyli wtedy kiedy większość turystów planuje zimowe lub letnie urlopy. Jak mówi Krzysztof Wroński, V-ce Prezes Wygoda Travel Group. - Z naszych doświadczeń wynika bowiem jasno, że to nie jest wyłącznie kwestia atrakcyjności oferty, ale właśnie braku czasu ze strony naszych potencjalnych klientów.

W ramach nowej oferty, pracownik biura podróży spotyka się z klientem w dogodnym miejscu i czasie, aby pomóc w wyborze wakacyjnego wypoczynku. Usługę wprowadziła Wygoda Travel Group. Aby z niej skorzystać należy wypełnić na stronie biura formularz lub umówić się na spotkanie telefonicznie. Obecnie usługa jest dostępna na terenie Krakowa. W przyszłości ma objąć również inne miasta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
mobilny doradca bura turystyczne Wygoda Travel Group Krzysztof Wroński usługa turystyczna Kraków planowanie urlopu


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję