TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Co znajdziemy w katalogu 7islands

Nowe kierunki, nowe hotele, odpowiedź na potrzeby różnych grup klientów - tak najkrócej można scharakteryzować najnowszą ofertę 7islands. 17 grudnia 2012 roku w biurach i agencjach turystycznych w całej Polsce ruszyła sprzedaż letniej oferty tego touroperatora. Faktem stała się także premiera najnowszego katalogu, w którym w zaprezentowano wakacyjne propozycje na rok 2013.


W swojej najnowszej ofercie firma 7islands postawiła na różnorodność. Przygotowała szeroki wachlarz wakacyjnych propozycji dostosowany do potrzeb wszystkich grup klientów. W ofercie touroperatora znajdują się zarówno obiekty dostosowane dla rodzin z dziećmi, jak i hotele rekomendowane wyłącznie dla dorosłych, zarówno miejsca gwarantujące miłą i kameralną atmosferę, jak i ośrodki zapewniające najbardziej imprezowe klimaty. W ofercie znalazły się hotele zlokalizowane z dala od zgiełku miast, jak i gwarne centra dużych kurortów. Przygotowano ją z myślą o studenckich wyprawach, (gdzie znajdziemy propozycje tanich hoteli bez wyżywienia), jak i w opcji dla najbardziej wymagających klientów, wakacje preferowane dziś przez wielu polskich turystów w opcji ultra all inclusive. Firma zadbała zarówno o tych klientów, którzy cenią aktywny wypoczynek, ale także ci, którzy wybierają leniuchowanie na plaży czy przy basenie.

- Różnorodność oferty stała się już znakiem rozpoznawczym 7islands. Nasze doświadczenie pokazuje, że klienci doceniają zaangażowanie firmy w stworzenie wielu opcji na spędzenie udanych wakacji i ciągłe udoskonalanie oferty - mówi Michał Głowa, prezes 7islands. - Nic nie daje nam takiej satysfakcji, jak zadowoleni wczasowicze, którzy po pierwszym wyjeździe już pytają o nasze propozycje na kolejny sezon - dodaje.

Klientom powinien przypaść do gustu także najnowszy katalog 7islands - warto przypomnieć, że w ubiegłym roku jej publikacja została uznana za najlepszy katalog turystyczny z ofertą Lato 2012. Firma postanowiła kontynuować tę dobrą tradycję i znów zadbała o rozpoznawalną oprawę graficzną, bogate i szczegółowe opisy, przystępność i czytelność.

W najnowszym katalogu dostępne są hotele - bestsellery na Polskim rynku, m. in. hotele znanej sieci Globales takie jak America, Borneo-Sumba czy Cortijo Blanco, ale to tylko początek długiej listy. Dzięki 7islands można spędzić wakacje w większości najpopularniejszych greckich hoteli z ubiegłych sezonów, takich jak Imperial Belvedere, Zante Village czy Calypso Beach. Oprócz nich firma proponuje również nowości dedykowane w szczególności rodzinom z dziećmi. Przy ich wyborze 7islands kierowała się takimi kryteriami jak: bliskość plaży, dostępne atrakcje dla dzieci, bliskością parków wodnych oraz ofertą pokoi dla rodzin 2+2 oraz 2+3.

Z myślą o najmłodszych turystach powstała idea klubów animacyjnych 7friends. W poprzednim sezonie firma zadebiutowała z trzema mini klubami na wakacyjnych destynacjach - w nadchodzącym sezonie hoteli z mini klubami 7friends będzie już pięć. W najbliższym sezonie wakacyjnym firma uruchamia także nowe kierunki. Już od czerwca jej klienci będą mogli wyruszyć na zwiedzanie greckiej wyspy Korfu oraz słonecznej Bułgarii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
touroperator biuro podróży nowe kierunki nowe hotele katalog oferta lato 2013 7islands Michał Głowa all inclusive dla klientów dla turystów




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję