TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Coraz więcej Polaków podróżuje turystycznie do Niemiec

Polska odgrywa coraz większą rolę w turystyce przyjazdowej do Niemiec. Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) informuje, że w 2014 roku Polska znalazła się w pierwszej dziesiątce krajów o największym potencjale wzrostowym, jeżeli chodzi o ilość turystów podróżujących do Niemiec.


Z danych DZT wynika, że przez pierwsze dziewięć miesięcy 2014 roku Niemcy odnotowały 1,16 miliona noclegów z Polski, co daje wzrost o 12,7 % w porównaniu do roku 2013. Największy ruch turystyczny do Niemiec generują województwa: małopolskie, śląskie, dolnośląskie oraz mazowieckie.

Celem wzmocnienia wizerunku turystyki przyjazdowej Niemiecka Centrala Turystyki połączyła bieżące tematy kampanii marketingowych oraz motywy PR-owe promocji turystyki przyjazdowej do Niemiec. W roku 2015 pojawią się nowe tematy oraz akcenty. Aktualne kampanie dominuje temat wiodący "Światowe dziedzictwo UNESCO" oraz "25-lecie upadku Muru Berlińskiego" tematami towarzyszącymi promocji jest "Turystyka zrównoważona" oraz "Podróże bez barier".

W 2014 roku do grona zabytków UNESCO w Niemczech dołączył zespół pałacowo-klasztorny Corvey z epoki Karolingów. Obecnie na terenie Niemiec znajduje się 39 zabytków wpisanych na listę UNESCO. W roku 2015 tematem wiodącym będą "Tradycje i zwyczaje", natomiast w roku 2016 "Fascynująca przyrody, czyli wakacje na łonie natury w Niemczech". W ten sposób różne tematy podstawowe oraz PR pokażą trendy kulturalne oraz rekreacyjne w turystyce do Niemiec.

DZT stara się zachęcić polskich touroperatorów do zwiększenia swojej oferty na kierunkach niemieckich. We wtorek, 18 listopada odbył się w Katowicach workshop, na którym przedstawiciele polskich biur podróży mieli okazję spotkać się i porozmawiać z niemieckimi kontrahentami. Na workshopie byli obecni przedsiębiorcy z Berlina, Saksonii, Zagłębia Ruhry czy Brandenburgii. Była to okazja do spotkania się zarówno z hotelarzami, przewoźnikami, jak i touroperatorami czy organizacjami odpowiedzialnymi za promocję regionalną.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
turyści niemiecka centrala turystyki workshop ruch turystyczny kampania marketingowa


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję