Rainbow Tours poprawia wyniki sprzedaży
Inwestycja w rozbudowę sieci sprzedaży, poprawa jakości oferowanych usług to tylko, niektóre z działań marketingowych, które stosują biura aby sukcesywnie poprawiać swoje wyniki na rynku usług.
Biuro Rainbow Tours dzięki inwestycji w sieć call center, tylko w okresie od stycznia do października br. odnotowało wzrost sprzedaży o ok. 80% w stosunku do roku ubiegłego, w sumie z 19 mln do 35 mln złotych.
Marcin Jasiński, dyrektor call center w Rainbow Tours zaznacza, że obecnie spora część klientów, przy zakupie wycieczek korzysta właśnie z usług interaktywnych. Podkreśla wagę nowoczesnej centrali telefonicznej oraz wyszkolonego personelu. Okazuje się, że inwestycja w szkolenia ze specjalizacji pracowników w jednej, konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych zwraca się z nawiązką.
Obecnie w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób: 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów czyli kompleksową obsługa podróży.
- Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w osiągniętych obrotach ale również w udziale sprzedaży w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent i stale rośnie - twierdzi Marcin Jasiński
Cieszą zatem ambitne plany na przyszły rok. Grupa planuje ok. 40-proc. wzrost sprzedaży, przy zwiększeniu ilości pracowników w call center do 22 osób.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Obroty w branży turystycznej wzrosły
Travelplanet odnawia umowę z Travelport
Huragan Sandy uderzył również w linie lotnicze
Lista ofiar branży turystycznej wciąż rośnie
Słynna atrakcja turystyczna wreszcie otwarta
Podróż z dziećmi? Dokumenty wymagane także w UE
Nie masz biletu? Wsiadaj pierwszymi drzwiami
Który to już lokal Starbucks w Polsce?
Zmiany na kolei. Wagony zyskają nowe oblicze
Najbezpieczniejsza żywność na świecie
Best Reisen Group podnosi kwotę gwarancji
Amadeus zmodernizował stronę Lufthansy
Chińskie linie lotnicze na zakupach u Boeinga
Wybierasz się nad Bałtyk samochodem? Lepiej sprawdź
AVOID - system, który uchroni linie lotnicze przed skutkami ewentualnej erupcji wulkanu