TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Subway wchodzi na Twittera i Instagram

Przedstawiciele marki Subway w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej poinformowali o wzmożeniu działań w zakresie promocji w mediach społecznościowych. Launch nowych kanałów komunikacji amerykańskiego giganta na Instagramie i Twitterze nastąpił w lipcu br.


"Intensyfikowanie obecności w social mediach jest obecnie koniecznym działaniem każdej firmy, której zależy na jak najbliższym kontakcie z klientem. FB, Instagram i Twitter nie tylko umożliwiają nam poszerzenie grona odbiorców komunikatów, ale także są źródłem opinii i informacji o marce, które następnie możemy przełożyć na nasze dalsze działania i rozwój" - przekonują przedstawiciele sieci w komunikacie prasowym.

Na instagramowym i twitterowym profilu miłośnicy marki mogą m.in. zobaczyć nowe kreacje marki czy zdjęcia z wydarzeń, w których uczestniczy, uzyskać informacje o promocjach oraz wziąć udział w dedykowanych dla tych kanałów konkursach.

Za zintegrowaną komunikację marki w social media w Polsce odpowiada Q&A Communications. Agencja koordynowała też launch nowych kanałów w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
media społrcznościowe subway instagram twitter promocja komunikacja Q&A Communications




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję