TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kompas w Merlin.X

Od tej pory coraz popularniejszą młodzieżówkę sprzedawać będzie mogło nawet 2,5 tys. agentów turystycznych w Polsce. Gdańskie biuro dołączyło do szerokiego ponad grona ponad 100 touroperatorów włączonych do platformy rezerwacji on-line wrocławskiego integratora.


Do tej pory BTA Kompas sprzedawało swoją młodzieżową i rodzinną ofertę poprzez własną stronę internetową, firmowe biuro obsługi klienta i niewielką sieć własnych agentów turystycznych. Wykorzystywana do niedawna technologa stanowiła jednak pewne ograniczenie. Dlatego, jak wyjaśnia Kuba Marjański, dyrektor ds. turystyki w BTA Kompas inwestycja w nowoczesne internetowe rozwiązania sprzedażowe była wręcz nieodzowna - W ostatnim czasie mieliśmy coraz więcej wyraźnych sygnałów zarówno od klientów, którzy bardzo chcieliby kupić lokalnie nasze oferty jak i od agentów turystycznych, którzy chcieliby je sprzedawać, ale mają do tego utrudniony dostęp. Przeanalizowaliśmy rynek popularnych systemów rezerwacyjnych a także naszych możliwości i zdecydowaliśmy się na współpracę z wrocławską, bardzo doświadczoną i otwartą na nasze sugestie spółką Elektroniczne Systemy Sprzedażowe (ESS).

Turystyka młodzieżowa przeżywa obecnie prawdziwy renesans, a hasło obozy i kolonie nie są już utożsamiane z niskiej jakości usługą z lat 80., tylko profesjonalną i dużo bardziej szczegółowo dopracowaną formą wypoczynku dla młodszego klienta. Kilka tygodni temu specjalną sekcję kolonii i obozów zaprezentował w swoim portalu multiagent turystyczny, Travelplanet.pl. Dziś już nawet najwięksi gracze nie ukrywają, że turystyka młodzieżowa to dla nich przede wszystkim szansa na poszerzenie biznesu, ale także wyraziste wyróżnienie marketingowe na le konkurencji - Od dłuższego czasu przyglądaliśmy się rynkowi młodzieżowemu w tym ofercie BTA Kompas - przekonuje Mateusz Jarzębowicz, dyrektor ds. produktu w Travelplanet.pl S.A.

Wdrażając swoją ofertę do Merlin.X., BTA Kompas dokonało wielu zmian w swojej organizacji sprzedażowej. W ciągu kilkunastu ostatnich tygodni stworzono nowe, bogate, precyzyjne i pełne opisy oferowanych imprez oraz ośrodków. Dodano wiele zdjęć i filmów video ułatwiających sprzedaż oferty. Opracowano nowe - co ważne bez kosztowe dla agentów - umowy, stworzono system stawek prowizyjnych i sposobów rozliczania. Firma uruchomiła dedykowany sprzedaży agencyjnej help desk i mobilny zespół szkoleniowy. Jeszcze przed wakacjami planowane jest uruchomienie całkowicie nowej intuicyjnej i wspierającej także sprzedaż agencyjną strony www.

BTA Kompas działa na runku od 14 lat. W tym czasie na wakacje wysłało już ponad 25 000 dzieci i młodzieży. Biuro posiada i na bieżąco odnawia wszystkie niezbędne zaświadczenia, certyfikaty i dokumenty ubezpieczeniowej i klasyfikujące je jako sprawdzonego i bezpiecznego organizatora turystyki młodzieżowej i dziecięcej.

W tegorocznej, letnie ofercie BTA Kompas znajduje się ponad 130 propozycji tematycznych, które zrealizowane zostaną na ponad 460 turnusach w 9 miejscowościach Polski. W ofercie znajdują się propozycje dla najmłodszych, takie jak: obóz księżniczki, obóz Boba budowniczego, obóz budowy robotów, obóz młodego Indiany Jonesa, obozy szpiega, kucharza czy fana odległych galaktyk. Młodzież wypoczywa m.in. na imprezach fabularnych (RPG, Fantasy), sportowych (golf, piłka nożna, piłka siatkowa, adventure), wodnych (pływackie, żeglarskie, dla płetwonurków) czy survivalowo-militarnych (paintball i milsim, spadochroniarstwo, speedball, agenci przetrwania). Wyjątkową i dobrze rozpoznawalną na rynku propozycję stanowią autorskie aktywne obozy artystyczne z własną marką - Interkamp. Pierwsze Interkampy powstały 9 lat temu na bazie najlepszych amerykańskich wzorców. Organizacja i format przypomina doskonale rozpoznawalne przez młodzież filmowe formaty Camp Rock czy Hana Montana. Kompas przy pomocy swoich pracowników i stale współpracujących specjalistów z wielu dziedzin dostosował je warsztatowo, kulturowo i społecznie do naszych warunków.

Nowością tegorocznego sezonu są obozy rodzinne. To propozycja dla młodych nie tylko ciałem, ale przede wszystkim duchem rodziców z dziećmi, które jeszcze samodzielnie nie mogą lub boją się wyjechać na wakacje. Starannie przygotowany program przypomina rodzinne kolonie dla wszystkich domowników, gdzie dziecko przygotowuje się do kolejnego kroku, jakim są już samodzielne wyjazdy wakacyjne.

BTA Kompas liczy na zwrot inwestycji wdrożeniowej swojej oferty do Merlin.X. w ciągu dwóch najbliższych lat. Firma zapowiada sukcesywne akcje marketingowe i reklamowe, a także dedykowane agentom akcje szkoleniowe. W tym sezonie letnim BTA Kompas liczy na 30 proc. wzrost sprzedaży względem roku ubiegłego. Skumulowane obroty BTA Kompas za 2011 rok to ponad 10 mln zł. W tym roku firma zakłada 13,5 mln zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
oferta biura Kompas dostępna w systemie Merlin.X system turystyka młodzieżowa obozy kolonie wyjazdy młodzieżowe Biuro Turystyki Aktywnej Kuba Marjański wycieczki agenci u agentów rodzinne sprzedaż młodzieżówka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję