TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Mercure gwarantuje gościom dobrą obsługę

Ponad 80% hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię "Gwarancja Jakości Mercure".


Koncepcja opiera się na 96 punktach kontroli obejmujących m.in. zameldowanie i wymeldowanie, zagwarantowanie jednolitego poziomu standardów usług we wszystkich 53 krajach, w których marka jest obecna. Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii średniej oferująca gościom gwarancję jakości na międzynarodowym poziomie.

System opiera się na trzech zobowiązaniach:


  • Dostępność: czynna całą dobę infolinia (2424), dostępna jest w całej sieci Mercure i umożliwia gościom kontakt z osobą odpowiedzialną za jakość w hotelu, która w razie potrzeby udzieli im pomocy i informacji.
  • Reagowanie na potrzeby gości: zespoły zobowiązują się niezwłocznie znaleźć rozwiązanie odpowiadające oczekiwaniom gości.
  • Dbałość: hotelarze zapewniają, że nieustannie podwyższają standard świadczonych przez nich usług poprzez analizę ponad 10 000 ankiet miesięcznie.


To podejście oparte jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa, m.in.:jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10% zniżką. Osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.

"Gwarancja Jakości Mercure ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service" - mówi Joanna Świerkosz, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis.

"Gwarancja Jakości Mercure" podkreśla wagę szkolenia i zaangażowania zespołu. Wszyscy pracownicy, niezależnie od ich funkcji w hotelu, muszą być w stanie zadbać o potrzeby zgłaszane przez gości oraz niezwłocznie znaleźć ich rozwiązanie. W związku z tym opracowano program szkoleniowy (sesje e-szkoleniowe), w którym wszyscy pracownicy otrzymują dostęp do kursów dostosowanych do ich potrzeb zawodowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mercure sieć hotele obsługa zmiany serwis




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję