TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

coffehevan: druga odsłona kampanii taste of sunshine

W kawiarniach coffeeheaven wystartowała druga odsłona letniej kampanii taste of sunshine. Pojawią się w jej ramach owocowe froothies o brzoskwiniowym i mandarynkowym smaku, mrożona cytrynowo-brzoskwiniowa herbata oraz sernik z truskawkami. Promocja obejmie wszystkie 77 kawiarni coffeeheaven w całym kraju i potrwa do 5 września 2011 r.


Tego lata w coffeeheaven będą królowały odcienie żółci i pomarańczy - przybrały je nowe froothies i lemon & peach ice tea:
• peach froothie - to wypełniony kryształkami lodu napój o żółtej barwie i smaku dojrzałej, słodkiej brzoskwini;
• tangerine froothie - to napój o jasnożółtym kolorze mandarynek otulonych kruszonym lodem;
• lemon & peach ice tea - mrożony napój, o brzoskwiniowym smaku i aromacie, który kryje się w wypełnionym po brzegi kostkami lodu i plastrami cytryny kubku.

Wszystkie nowe mrożone napoje, w zależności od indywidualnych preferencji można zamówić w kubkach w rozmiarze S, M lub L. W kolejnej odsłonie sezonowej linii taste of sunshine zadebiutuje również ciasto strawberry cheescake - sernik ze świeżymi truskawkami.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
coffehevan taste of sunshine promocja kawiarnie froothies lemon&peach ice tea peach froothie tangerine froothie strawberry cheescake napoje herbata




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję