TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ambitne plany spółki Rainbow Tours - ABC Świat Podróży

Spółka zależna Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. ABC Świat Podróży stawia sobie bardzo ambitne cele. Stworzenie nowoczesnej sieci multiagencyjnej na terenie Polski , ciągła poprawa jakości obsługi oraz rozpoznawalności marki to tylko niektóre z nich.


Założeniem nowych władz spółki jest stworzenie jednej z największych sieci multiagencyjnych na terenie Polski. Zmiany, które będą następować zostały wymuszone przez wymagania rynkowe a także są wynikiem świeżego i nowatorskiego spojrzenia. Jednym z celów jest połączenie doświadczenia i przyjaznej atmosfery z korporacyjnymi zasadami współpracy, przepływu informacji oraz dokumentacji a także regulacji prawnych.

- ABC to nie tylko doświadczony personel ale również pełen wachlarz ofert touroperatorów z całego kraju a także z zagranicy-mówi Alina Dybaś-Grabowska - dyrektor sprzedaży ABC. Do firm, które reprezentujemy należą min: Rainbowtours, Neckermann, Itaka, TUI, Wezyr, Sun&Fun, Triada, Oasistours, 7Islands, Summerelse, Alfa Star, GTI, Dertour oraz wiele innych.

ABC Świat Podróży w chwili obecnej posiada 21 biur na terenie takich miejscowości jak: Poznań, Koszalin, Szczecin, Gryfice, Płock, Gdańsk, Białystok, Warszawa, Łódź, Bytom, Legnica, Toruń oraz Bydgoszcz. Dzięki takiej sieci, istnieje bardzo dobra dostępność dla klientów z całego kraju.

- Plany na przyszłość to między innymi ekspansja i rozwój sieci o kolejne miasta województwa dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego oraz lubelskiego. W chwili obecnej dążymy do lepszej rozpoznawalności marki wśród naszych klientów, dlatego też oparliśmy się na modelu sieciowym, dzięki któremu nasz klient bez wglądu na to, w jakim mieście nas odwiedzi będzie obsługiwany w takich samych warunkach oraz standardach - twierdzi Alina Dybaś-Grabowska.

Biura ABC w 90 procentach zlokalizowane są w centrach handlowych, ze względu na łatwość dostępności do oferty przez 7 dni w tygodniu. Plany rozwojowe na przyszłość to również inwestycja w pracowników. Sprzedawcy wyjeżdżają zazwyczaj dwa razy do roku w celu poznawania nowych destynacji, do których później wysyłani są klienci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Rainbow Tours ABC Świat Podróży nowoczesna sieć multiagencyjna touroperator Alina Dybaś-Grabowska Rainbowtours Neckermann Itaka Tui Wezyr Sun&Fun Triada Oasistours 7Islands Summerelse Alfa Star GTI Dertour Poznań Koszalin Szczecin Gryfice Płock Gdańsk Białystok Warszawa Łódź Bytom Legnica Toruń Bydgoszcz nowe destynacje plany rozwojowe obsługa klienta sprzedawcy sprzedaż oferta turystyczna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję