TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wielkie sieci czekają na franczyzobiorców

Na rynku lokali franczyzowych szykują się nowe otwarcia. Inwestycje w ten koncept zapowiadają m.in. Telepizza oraz American Trading Company, właściciel takich lokali jak Express Kuchnia Marche, Sevi Kebab i Sevi Oriental.


American Trading Company stawia na rozwój, między innymi dzięki zróżnicowaniu konceptów kulinarnych. Jak mówi Katarzyna Gluza, International Executive Sales & Marketing Director Express Kuchnia Marche zainteresowanie franczyzą jest duże, ale to dopiero początek. W zeszłym roku firma otworzyła 1 lokal tego typu. W tym roku już 2, a planach są otwarcia jeszcze 4 i jednego lokalu własnego. Podkreśla, że lokali byłoby więcej gdyby nie strategia firmy ograniczająca się do miejscowości powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

Firma poszukuje lokalizacji najlepiej w dużych centrach handlowych. Dysponuje już tego typu placówkami własnymi w: Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie i Szczecinie, a także franczyzowym lokalem w Rzeszowie. W planach są kolejne restauracje franczyzowe w Poznaniu - Sevi Oriental i Krakowie - Sevi Kebab, które otworzą się na jesieni.

W systemie sieciowym stworzonym przez American Trading Company inwestycja w lokal Express Kuchnia Marche wynosi ok. 500 tysięcy złotych. W przypadku lokalów z konceptu Sevi - od 300 do 350 tysięcy.

Wierna konceptowi franczyzowemu pozostaje także Telepizza. Obecnie koncern dysponuje kilkoma wynajętymi lokalami, które czekają na przejęcie przez nowych franczyzobiorców. Telepizza prowadzi obecnie intensywną politykę pozyskiwania nieruchomości. Atrakcyjne ceny lokali skłaniają przedsiębiorców do inwestycji w lokale. Dlatego już na jesieni firma uruchomi dziesiątą placówkę franczyzową. Do końca roku Telepizza chce podwoić liczbę otwarć.

Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z Telepizzą mogą zostać właścicielem jednej lub kilku restauracji naraz. Mogą przejąć działającą już placówkę Telepizzy lub otworzyć nową, ale w miejscu sprawdzonym przez firmę.

Hiszpańska sieć myśli przede wszystkim o rozwoju w Poznaniu, na Śląsku, we Wrocławiu, na Pomorzu oraz w Bydgoszczy, Wałbrzychu i w Łodzi oraz w Kaliszu. Przyjęta strategia firmy dopuszcza lokalizacje w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Aby dołączyć do grona franczyzobiorców Telepizzy należy dysponować kapitałem w wysokości około 100 tys. złotych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
franczyza Telepizza lokal lokalizacja Poznań Śląsk Pomorze Bydgoszcz Wałbrzych Łódź Kalisz mieszkańcy Sevi Oriental Kraków Sevi Kebab centrum handlowe franczyzobiorca American Trading Company




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję