TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wódka z Ukrainy wkracza na polski rynek!

Producent wódki Nemiroff planuje inwestycje pochłaniającą kilkadziesiąt milionów złotych, w celu wzmocnienia swojej pozycji na polskim rynku alkoholi.- Szanse ma duże, bo Polacy kupują coraz więcej importowanych trunków - ocenia "Rzeczpospolita".


Ukraiński Nemiroff produkuje rocznie ponad 90 milionów litrów alkoholu i jest uznawany tuż po Smirnoff i Stolichnaya najbardziej popularną marką na świecie.

Już w najbliższych dniach firma ma zatwierdzić umowę wstępną o przejęciu spółki Legro z Zabrza, która zajmowała się sprzedażą wódki z Ukrainy. Ostateczna decyzja zostanie podjęta na początku 2007 roku. Wtedy Legro zmieni nazwę na Nemiroff Polska.

- Zdecydowaliśmy się na ten krok, gdyż Polska zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem sprzedaży wódki - mówi "Rz" Grzegorz Chojnacki, pełnomocnik firmy Nemiroff w Polsce.

Ukraińcy zachęcili się także wzrostem sprzedaży ich produktu na poziomie kilkuset procent rocznie.

Nemiroff mocno wchodząc na polski rynek może przejąć udziały Finlandii i Absoluta, obecnie mających 90 % łącznego udziału wódek z importu. Plusem wódki z Ukrainy może być jej cena, niższa o kilkanaście procent niż ceny pozostałych marek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Nemiroff Polska Ukraina ukraińska wódka alkohol Legro z Zabrza cena alkoholu Smirnoff Stolichnaya Grzegorz Chojnacki sprzedaż alkoholu rynek wódki w Polsce ceny wodka alkoholi na ukrainie


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję