Menadżer na bolączki pasażerów
Na Dworcu Centralnym w Warszawie pojawiło się biuro menadżera, który będzie przyjmował skargi pasażerów bądź uwagi na temat funkcjonowania obiektu.
Od teraz, wszyscy pasażerowie, a także kontrahenci kolei, będą mieć możliwość wyrażenia swojej opinii dotyczącej funkcjonowania warszawskiego dworca codziennie od godziny 7 do 22. Menadżer będzie zajmował się skargami na czystość, problemami technicznymi w wynajmowanych lokalach i transportem niepełnosprawnych. Do jego zadań będzie również należeć współpraca z najemcami lokali komercyjnych.
Pasażerów zapewne ucieszy fakt, iż będą mogli ponarzekać chociażby na brudne toalety i znajdzie się osoba, która ich wysłucha. Do tej pory na kolei wszyscy przerzucali się odpowiedzialnością. Nikt nie chciał przyznać się do błędu. Budynkiem dworca zarządza bowiem Grupa PKP, ale kasy już nie są jej własnością, tylko należą do przewoźników - PKP Intercity, Przewozów Regionalnych i Kolei Mazowieckich. Za tory i perony odpowiada spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, a za trakcję PKP Energetyka. System informacji pasażerskiej znajduje się z kolei w gestii PKP Informatyka.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Ulica Piotrkowska w Łodzi nagrodzona
Novotel Kraków Centrum odnawia wnętrza
Kto podważa wiarygodność biur podróży?
Mniej pasażerów, ale Okęcie się cieszy
Słaby początek roku dla biur podróży
Marriott International nawiązuje współpracę z Aviareps
Dama z łasiczką wróciła do Krakowa
Hotele w Charkowie obniżyły ceny. Boją się strat
Szwajcaria nasila promocję w Polsce
Ryanair zaskarży Komisję Europejską
Cypr: MSZ pomoże polskim turystom
Przynosimy milionowe straty - TUI beztrosko
Jak zostać animatorem czasu wolnego?
Odyseusz zadba o bezpieczeństwo Polaków?
Polski turysta lubi być w centrum uwagi
Czy zamach w Tunezji wpłynie na ceny imprez turystycznych?
Pałac Kotulińskich w czołówce konkursu Modernizacja Roku
Biznesplan biura podrozy o specjalnosci: incentive travel
Specjalista ds. turystyki/konsultant turystyczny
Itaka - wykasowali czarter na egzotyke do Indii i Tajlandiii !!!???