TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Menadżer na bolączki pasażerów

Na Dworcu Centralnym w Warszawie pojawiło się biuro menadżera, który będzie przyjmował skargi pasażerów bądź uwagi na temat funkcjonowania obiektu.


Od teraz, wszyscy pasażerowie, a także kontrahenci kolei, będą mieć możliwość wyrażenia swojej opinii dotyczącej funkcjonowania warszawskiego dworca codziennie od godziny 7 do 22. Menadżer będzie zajmował się skargami na czystość, problemami technicznymi w wynajmowanych lokalach i transportem niepełnosprawnych. Do jego zadań będzie również należeć współpraca z najemcami lokali komercyjnych.

Pasażerów zapewne ucieszy fakt, iż będą mogli ponarzekać chociażby na brudne toalety i znajdzie się osoba, która ich wysłucha. Do tej pory na kolei wszyscy przerzucali się odpowiedzialnością. Nikt nie chciał przyznać się do błędu. Budynkiem dworca zarządza bowiem Grupa PKP, ale kasy już nie są jej własnością, tylko należą do przewoźników - PKP Intercity, Przewozów Regionalnych i Kolei Mazowieckich. Za tory i perony odpowiada spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, a za trakcję PKP Energetyka. System informacji pasażerskiej znajduje się z kolei w gestii PKP Informatyka.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Dworzec Centralny dworzec menadżer dworca menadżer biur skargi i zażalenia funkcjonowanie dworca PKP kolej problemy Grupa PKP PKP Intercity Przewozy Regionalne Koleje Mazowieckie PKP Polskie Linie Kolejowe PKP Energetyka PKP Informatyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję