Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Kolorowo w salonach Rainbow Tours
Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod nazwą "Kolorowe tygodnie". Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i wycieczki obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 25 procent.
To już trzecia edycja promocji Rainbow Tours, która w tym roku będzie trwała do 26 kwietnia. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z krajami, którym jest poświęcony. Pierwszy tydzień-niebieski dotyczy oferty greckiej. Kolejne tygodnie, to odpowiednio: żółty (arabski), czerwony (hiszpańsko-portugalski) oraz zielony (włoski). W czasie trwania kampanii obowiązują specjalne ceny tych kierunków w odpowiadającym im tygodniom oraz rabaty do 25 procent. Sieć sprzedaży została dodatkowo wyposażona w plakaty nawiązujące do charakteru każdego z tygodni.
- Kolorowe tygodnie" z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy na stałe wpisać je do kalendarza promocji. Dla nas są one jeszcze bardziej kolorowe, ponieważ nasze salony własne prześcigają się w pomysłach na najbardziej oryginalny wystrój. Docierają do nas sygnały iż wielu naszych agentów również idzie tym tropem - mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Kolorowa promocja jest kolejnym projektem marketingowym. W marcu komunikacja zdominowana była ideą "Przeskocz wiosnę, przyśpiesz lato", w której zachęcano do zakupu oferty letniej odwołując się kontrastowo do pogody w tym czasie panującej w Polsce. Promocji towarzyszyły materiały BTL, kampania radiowa oraz reklama w warszawskim metrze. Każdej z promocji towarzyszy również kampania internetowa. Luty natomiast poświęcony był wycieczkom objazdowym. Klienci rezerwujący wyjazd z oferty Lato 2013 z promocji "Premia dla ciekawych świata" dodatkowo otrzymywali voucher na kolejny dowolny wyjazd z Rainbow Tours o wartości nawet 500 złotych.
Za kreację każdej z tych kampanii odpowiada agencja Fat Baby, natomiast za strategie mediowe dom mediowy Bifri.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Krakowski Salon Turystyczny - podsumowanie targów
Na Świętym Krzyżu powstanie niezwykły punkt widokowy
Pierwszy taki przewodnik kulinarny
Klienci restauracji chcą jeść zdrowo
Ta sieć restauracji rośnie w siłę
Coraz więcej klientów w biurach podróży
Samolotem do Bułgarii z Jaworzyna Tour
Gdzie jest najstarsze europejskie miasto?
Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia
Rynek inwestycyjno-hotelarski w Polsce zwiększa się
Bałtów zaprasza do questowania