TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kolorowo w salonach Rainbow Tours

Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod nazwą "Kolorowe tygodnie". Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i wycieczki obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 25 procent.


To już trzecia edycja promocji Rainbow Tours, która w tym roku będzie trwała do 26 kwietnia. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z krajami, którym jest poświęcony. Pierwszy tydzień-niebieski dotyczy oferty greckiej. Kolejne tygodnie, to odpowiednio: żółty (arabski), czerwony (hiszpańsko-portugalski) oraz zielony (włoski). W czasie trwania kampanii obowiązują specjalne ceny tych kierunków w odpowiadającym im tygodniom oraz rabaty do 25 procent. Sieć sprzedaży została dodatkowo wyposażona w plakaty nawiązujące do charakteru każdego z tygodni.

- Kolorowe tygodnie" z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy na stałe wpisać je do kalendarza promocji. Dla nas są one jeszcze bardziej kolorowe, ponieważ nasze salony własne prześcigają się w pomysłach na najbardziej oryginalny wystrój. Docierają do nas sygnały iż wielu naszych agentów również idzie tym tropem - mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Kolorowa promocja jest kolejnym projektem marketingowym. W marcu komunikacja zdominowana była ideą "Przeskocz wiosnę, przyśpiesz lato", w której zachęcano do zakupu oferty letniej odwołując się kontrastowo do pogody w tym czasie panującej w Polsce. Promocji towarzyszyły materiały BTL, kampania radiowa oraz reklama w warszawskim metrze. Każdej z promocji towarzyszy również kampania internetowa. Luty natomiast poświęcony był wycieczkom objazdowym. Klienci rezerwujący wyjazd z oferty Lato 2013 z promocji "Premia dla ciekawych świata" dodatkowo otrzymywali voucher na kolejny dowolny wyjazd z Rainbow Tours o wartości nawet 500 złotych.

Za kreację każdej z tych kampanii odpowiada agencja Fat Baby, natomiast za strategie mediowe dom mediowy Bifri.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Rainbow Tours kolorowe tygodnie wakacje oferta turystyczna Lato Emilia Bratkowska dyrektor produktu i marketingu touroperator biuro podróży marketing kampania promocyjna Premia dla ciekawych świata




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję