Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Klienci restauracji chcą jeść zdrowo
Klienci restauracji chcą mieć możliwość wyboru z menu zdrowszych wersji dań - wynika z badań branży gastronomicznej Unilever Food Solutions.
Według najnowszych badań, przeprowadzonych przez agencję badawczą Brainjuicer dla Unilever Food Solutions, aż 66 procent gości restauracji chce mieć możliwość wyboru zdrowszych wersji potraw. 60 procent z nich poszukuje tego typu rozwiązań w kartach menu. Okazuje się, że świadome, zdrowe odżywianie nie jest tylko modą, ale ważnym kierunkiem rozwoju branży gastronomicznej.
Większości respondentów zdrowe jedzenie kojarzy się głównie z większą ilością warzyw i owoców w daniach, a także wykorzystywaniem składników, które są mniej kaloryczne i świeże. Około 57 procent gości lokali gastronomicznych na świecie uważa, że tego typu potrawy są dla nich za drogie.
82 procent szefów kuchni na świecie przyznało, że na komponowane przez nich karty menu wpływają aspekty prozdrowotne. 98 procent kucharzy uważa za swój obowiązek serwowanie jedzenia smacznego, a 89 procent próbuje dostosować jakość potraw do ich ceny. 67 procent z nich dostrzega konieczność przeciwdziałania otyłości.
Okazuje się, że polscy szefowie kuchni są mało chętni do wprowadzania do menu informacji na temat wartości odżywczej potraw (66 procent). Podobne zdanie na ten temat mają tylko kucharze z Wielkiej Brytanii (58 procent) i Stanów Zjednoczonych (66 procent).
Polscy szefowie kuchni są jednocześnie zdecydowani serwować gościom zdrowsze wersje potraw, zgodnie z ich oczekiwaniami. Są przekonani, że dania mogą być bardziej zdrowe, ale jednocześnie smaczne. 70 procent polskich konsumentów chciałoby mieć możliwość jedzenia zdrowszych dań poza domem.
***
Badanie "Guest Book" przeprowadzono w 10 państwach: USA, Wielkiej Brytanii, Chinach, Niemczech, Rosji, Brazylii, Turcji, Republiki Południowej Afryki, Indonezji i Polsce. Dane zebrano w okresie od 11 maja do 13 czerwca 2012 roku. Szefowie kuchni (po 100 z każdego państwa) odpowiedzieli na pytania przez telefon. Konsumenci wyrażali swoje opinie podczas wywiadu (pod uwagę wzięto reprezentatywną próbę - 5000 osób, po 500 z każdego kraju), które korzystają z usług lokalu gastronomicznego przynajmniej raz w tygodniu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia
Rynek inwestycyjno-hotelarski w Polsce zwiększa się
Bałtów zaprasza do questowania
Co nowego w porcie lotniczym Bydgoszcz?
Kraków jednym z najpiękniejszych
Klienci zamówią pizzę wzrokiem
Itaka - wykasowali czarter na egzotyke do Indii i Tajlandiii !!!???
Koniec lata. Ale nie nad Bałtykiem.
Klienci wracają do biur podróży
W. Brytania: lotniska będą ciągle zakorkowane