
Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia
Jeden z klientów linii lotniczych Qantas postanowił sprawdzić ile tak naprawdę trzeba czekać na połączenie z konsultantem infolinii przewoźnika. Niestety, nie mogąc uzyskać połączenia, po 15 godzinach zrezygnował.
Australijczyk zadzwonił na infolinię Quantas, aby zdobyć dokładne informacje na temat podróży do Nowego Jorku.W słuchawce odzywał się w kółko głos "Proszę czekać, konsultant linii lotniczych Qantas porozmawia z tobą tak szybko, jak to możliwe". Mężczyzna znalazł się w kolejce oczekujących.
Automatycznie odtwarzana wiadomość brzmiała w słuchawce od godziny 19.22 jednego dnia do 11.01 następnego. W tym czasie Australijczyk zdążył między innymi przeczytać liczący dwieście stron podręcznik zarządzania.
Według rzecznika prasowego Qantas, w dniu, w którym mężczyzna chciał skorzystać z infolinii, okres oczekiwania wynosił maksymalnie 17 minut.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Lotniska
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Koniec lata. Ale nie nad Bałtykiem.
Klienci wracają do biur podróży
W. Brytania: lotniska będą ciągle zakorkowane
Bankructwo linii lotniczej. I co dalej?
Ta sieć restauracji rośnie w siłę
Co proponuje pierwszy hotel butikowy w Elblągu?
W biurach rosną ceny last minute
Kanada: podsłuchy na lotniskach
Program Hosted Buyers na targach ITM Warsaw 2012