TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ta sieć restauracji rośnie w siłę

Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki SUBWAY® w Polsce. W 2012 roku firma zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku, mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2%.


Ważną dla marki pozycję Polski potwierdził wybór Katowic, obok węgierskiego Ceglet, jako jednego z miejsc wprowadzenia nieobecnego do tej pory w Europie Środkowo-Wschodniej konceptu SUBWAY® Café. Na początku grudnia standardowy punkt SUBWAY® zadebiutował w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekały się Rzeszów, Płock, Białystok, Olsztyn i Warszawa.

Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma SUBWAY® zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci SUBWAY®, mówi Martin Princ. Mamy na koncie kilka kamieni milowych - m.in. ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10.000, z czego 3.500 punktów działa w Europie. W Polsce wzrastająca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam się, że utrzymamy ten trend także w nadchodzących latach. Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko stały wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejących już punktach. W tym względzie polski rynek należy do bardzo stabilnych.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć SUBWAY® skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. Działania marki nadal wspierać będą szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.

Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał, dodaje Martin Princ. Inicjatywy, jakie podejmujemy - zarówno biznesowe, jak i społeczne, konsekwentnie realizowane, przekładają się na ciągły wzrost wartości marki, dodaje Martin Princ.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Subway restauracja sieć gastronomia fast food franczyza rozwój liczba lokali wzrost marka kanapki sandwich Rzeszów Płock Białystok Olsztyn Warszawa Subway Cafe Martin Princ Sopot na Monciaku Drive-Thru take away jedzenie na wynos wzrost wartości marki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję