Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek CHINY HONGKONG
- Specjalista ds Turystyki
- Doradca ds. Wypraw Motocyklowych
- Antalya - obsługa Klientów Sun & Fun Holidays...
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- Pilot wycieczek
- PILOT POZNAŃ 1 DZIEŃ
- Szukam Pilota 28-31.05.25 z Puław do Zakopanego
- Specjalista ds. turystyki B2B
- PRACA PRZY TWORZENIU OFERT TURYSTYCZNYCH


Ta sieć restauracji rośnie w siłę
Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki SUBWAY® w Polsce. W 2012 roku firma zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku, mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2%.
Ważną dla marki pozycję Polski potwierdził wybór Katowic, obok węgierskiego Ceglet, jako jednego z miejsc wprowadzenia nieobecnego do tej pory w Europie Środkowo-Wschodniej konceptu SUBWAY® Café. Na początku grudnia standardowy punkt SUBWAY® zadebiutował w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekały się Rzeszów, Płock, Białystok, Olsztyn i Warszawa.
Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma SUBWAY® zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci SUBWAY®, mówi Martin Princ. Mamy na koncie kilka kamieni milowych - m.in. ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10.000, z czego 3.500 punktów działa w Europie. W Polsce wzrastająca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam się, że utrzymamy ten trend także w nadchodzących latach. Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko stały wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejących już punktach. W tym względzie polski rynek należy do bardzo stabilnych.
Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć SUBWAY® skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. Działania marki nadal wspierać będą szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.
Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał, dodaje Martin Princ. Inicjatywy, jakie podejmujemy - zarówno biznesowe, jak i społeczne, konsekwentnie realizowane, przekładają się na ciągły wzrost wartości marki, dodaje Martin Princ.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Wrocław trafi do przewodnika
WARS testuje płatności
Gault & Millau wraca do
Starsze aktualności:
Więcej punktów wydawania paszportów
Pobyty turystów wyraźnie dłuższe niż rok
Cateringi dietetyczne w kontroli nie wypadły
Ceny w hotelach obniżone z
Rezerwacje na przewóz roweru za
Rusza certyfikacja punktów Informacji
Rusza XXI edycja Konkursu na Najlepszy Produkt
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Najlepszy kemping w Polsce jest na Dolnym
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Bałtów zaprasza do questowania
Co nowego w porcie lotniczym Bydgoszcz?
Kraków jednym z najpiękniejszych
Klienci zamówią pizzę wzrokiem
Europejski Dzień Morza w Gdańsku
Co się zmieni po sprzedaży PKL?
W. Brytania: lotniska będą ciągle zakorkowane
Bankructwo linii lotniczej. I co dalej?
Turkish Airlines wyjaśnia ucieczkę
Co proponuje pierwszy hotel butikowy w Elblągu?
W biurach rosną ceny last minute
Kanada: podsłuchy na lotniskach
Program Hosted Buyers na targach ITM Warsaw 2012
Polacy już nie potrzebują paszportów
Szukam pomocy w napisaniu pracy
E-sky.pl problem z wykupem biletu i poniesione spore koszty !!!!