
Orbis liczy na sprzedaż
Już niedługo proces sprzedaży hotelu Polonez ma się zakończyć. Orbis liczy, że stanie się to w trakcie kilku tygodni. Wartość transakcji szacuje się na 23 mln zł.
- W tej chwili jesteśmy już po wstępnych porozumieniach z inwestorem. Wpłacił on już nawet zaliczkę. Dlatego też spodziewamy się, że zamknięcie tej transakcji to kwestia najbliższych kilku tygodni - mówi Ireneusz Węgłowski, wiceprezes Orbisu. - Jeśli natomiast chodzi o cenę, to spodziewam się, że będzie ona zbliżona do book value hotelu, a więc kwoty 23 mln zł - dodał.
W pierwszym kwartale 2012 roku zamknięto hotel Polonez w Poznaniu (369 pokoi) oraz Giewont w Zakopanem (44 pokoje). Grupa Hotelowa Orbis uznała oba obiekty za nierentowne, z przestarzałą konstrukcją budynków, wymagające gruntownych, nieopłacalnych remontów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sprzedaż hotelu Polonez zbliża się ku końcowi
[2013-06-25 10:28 150.254.10.*]
Ireneusz Węgłowski specjalista od zamykania bud typu Orbis doprowadził do zniszczenia marki ORBIS ja bym go zatrudnił jako firmę zewnętrzna i nie płacił. Zorganizował wejście na giełdę Orbisu i nie wiedział ze sprzeda obiekty w całym kraju zostawi tylko w Warszawie. Dla mnie słaby cienki bolek i dobry cwaniak przy poparciu (korzystna transakcja) tapicera kreci swoje lody biorąc podwójną kase odpowiedz »
Dział dla turystów:
Komórka obowiązkowa na
Starsze aktualności:
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Podróże przyszłych mam, czyli turystka w ciąży
Wykopki na warszawskiej Starówce
Będą możliwe wirtualne spacery po hotelach?
Egzotyczne kawy w ofercie kawiarni Starbucks Reserve
ITB - polskie stoiska oblężone
Nowatorskie rozwiązania nawigacyjne
Jak radzili sobie europejscy hotelarze w 2011
Branża turystyczna walczy o dłuższe wakacje
Walentynkowy upominek w restauracjach
Do USA tylko z naładowaną komórką
Dziecko w hotelu - gość wymagający
Śladami Solidarności na warsztatach Gdańsk Convention Bureau