TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

ITB - polskie stoiska oblężone

Sukcesem zakończyło się uczestnictwo Polski w targach berlińskich ITB. Polska była oficjalnym partnerem targów.


Polska promowała się hasłem "Move Your Imagination" - porusz swą wyobraźnię. Na ponad 1500 metrach kwadratowych powierzchni wystawienniczej swoją ofertę przedstawiło ok. 70 polskich wystawców, w tym 16 regionów, a także cztery miasta - Warszawa, Poznań, Wrocław i Gdańsk.

- Pierwsze komentarze niemieckich mediów są dla nas bardzo pochlebne - mówi Jan Wawrzyniak, dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.

Wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska oceniła, że promocja Polski jako kraju partnerskiego będzie przynosić długotrwałe efekty. Jej zdaniem Polsce zależało na zaprezentowaniu swoich możliwości w związku z Euro 2012, a kibice piłki nożnej i tak są gotowi przyjechać do Polski, nawet nie mając biletów na mecze. Dla nich w każdym z miast Euro przygotowano specjalne strefy kibica, gdzie można będzie oglądać mecze na telebimach. Zdaniem Katarzyny Sobierajskiej ruch turystyczny także po Euro 2012 powinien się utrzymać, dzięki spodziewanemu "efektowi barcelońskiemu".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
ITB targi w Berlinie Berlin polskie stoiska oblężone partner targów Jan Wawrzyniak porusz swą wyobraźnię Euro 2012


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję