Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Nowe usługi w programie lojalnościowym
Program lojalnościowy Best Western Rewards, rozbudowuje ofertę na polskim rynku. Od grudnia br. polscy członkowie programu mogą zamieniać punkty zebrane podczas pobytów w hotelach Best Western na karty umożliwiające darmowe przejazdy taksówkami należącymi do Polskiej Sieci Taxi 19 123.
Ta usługa została wprowadzona do Best Western Rewards specjalnie z myślą o polskim rynku. W ostatnim czasie została również podpisana umowa z serwisem audioteka.pl, która umożliwiła wymianę punktów na książki do słuchania.
Na współpracy z Polską Siecią Taxi 19 123 mają zyskać goście hoteli Best Western w całym kraju. Wystarczy, że wymienią zebrane w Best Western Rewards punkty na Elektroniczne Karty Klienta (EKK), za pomocą których będą mogli zapłacić za przejazd taksówką. Żeby skorzystać z nowej usługi wystarczy drogą mailową lub w biurze obsługi klienta Best Western zgłosić chęć otrzymania EKK.
"Rozwijanie Best Western Rewards to jeden z głównych elementów naszej strategii dla polskiego rynku. Bardzo nas cieszy, że już miesiąc po wprowadzeniu pierwszej lokalnej usługi przedstawiamy jego członkom kolejną" - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. "Zależy nam, aby pakiety, na które można wymieniać punkty, były różnorodne i praktyczne, a osoby zatrzymujące się w hotelach bardzo często korzystają z taksówek. Mamy nadzieję, że współpraca Best Western z Polską Siecią Taxi 19 123 zostanie przez członków naszego programu lojalnościowego bardzo szybko doceniona" - dodał.
"System Polskiej Sieci Taxi 19 123 dynamicznie się rozwija. Bardzo nas cieszy, że zyskujemy kolejnego, tak silnego partnera. Współpraca z Best Western to dowód zaufania, jakim nasza firma cieszy się na rynku" - mówi Jarosław Pawłowski, Dyrektor ds. rozwoju Polskiej Sieci Taxi 19 123. "Jesteśmy przekonani, że już wkrótce wielu członków programu Best Western Rewards skorzysta z naszych usług. Choćby w drodze z dworca lub lotniska do hotelu" - dodał.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Brudne niespodzianki w hotelach to rzadkość
Prezes LOT-u w President Commitee AEA
Wszystkim podrużnym miłego dnia
Mniej wydajemy na restauracje i podróże
Biuro Podróży Ecotravel w Krakowie
Które zagraniczne miasta warto odwiedzić z dziećmi?
Część luksusowego kompleksu już gotowa
Uzdrowisko Gołdap: rozbudowa trwa
A jednak Polacy nie uciekną przed Euro?
Perspektywy zatrudnienia. Gastronomia dobrze rokuje
Konkurs walentynkowy dla biur podróży