Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Zobacz także
KLM planuje więcej lotów z Polski
TSUE rozpatrywał skargi Ryanair
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę Ryanair
OLT Express - nie ma powodów do strachu
W ostatnich dniach branżę lotniczą obiegła informacja o zaległościach w wypłatach należności klientów Amber Gold - właściciela OLT Express. Problemy dotyczyły kilkudziesięciu klientów, którzy nie otrzymali pieniędzy po upływie okresu inwestycji. Władze linii lotniczych zapewniają, że nie ma powodów do strachu.
OLT Express przekonuje, iż działania ze strony Amber Gold mają niewielki wpływ na bieżącą sytuację przewoźnika. W wyniku ewentualnych problemów właściciela linie będą w stanie sfinansować działalność z teraźniejszych wpływów. Sytuacja taka może natomiast zahamować plany dalszego rozwoju spółki.
Zarząd Amber Gold podjął już działania mające na celu zachowanie dobrego imienia i wiarygodności członków firmy. W piątek oficjalnie złożono pozew przeciwko Komisji Nadzoru Finansowego, która zdaniem spółki bezpodstawnie figuruje na liście tzw. ostrzeżeń publicznych - podmiotów, które nie posiadają wymaganych przepisami prawa zezwoleń. W przypadku Amber Gold istnieje podejrzenie o prowadzenie działalności bankowej bez licencji. W związku z czym powierzanie jakichkolwiek środków pieniężnych tej firmie zdaniem KNF jest ryzykowne.
W przeszłości dwie sprawy z powództwa Amber Gold trafiły na wokandę sądu. W pierwszym procesie ukarano KNF grzywną za nieudzielanie informacji publicznej. Z kolei druga sprawa, która dwukrotnie zakończyła się umorzeniem, po zażaleniach KNF ponownie została skierowana do dalszego rozpoznania.
Jak zapewnia rzecznik prasowy Amber Gold w tej chwili wszystkie wypłaty realizowane są na bieżąco.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
III Polsko-Ukraińskiego Forum Touroperatorów za nami
Prawdziwy festiwal filmowy w pociągu
Samsung zaprezentuje nowe rozwiązania dla hotelarzy
Gdzie nocują turyści w Warszawie?
Podziemny nocleg atrakcją turystyczną
O czym pamiętać otwierając letni ogródek?
Ręce precz od emerytów. Dość eksperymentów.
Warszawski zabytkowy Bristol sprzedany za 19,5 mln euro.
Wybrano najlepsze obiekty SPA&Wellness
Nowości na poznańskim lotnisku
Wizz Air i Koleje Mazowieckie stworzyły wspólną ofertę
Łódzki port: bardzo dobre wyniki w styczniu
TravelOne.pl - czy ktos ma jakies doswiadczenia ?