TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Itaka kolekcjonuje nagrody

Itaka, lider touroperatorów niewątpliwie jest na fali. Zobaczmy czym może się pochwalić w ostatnich miesiącach.


We wrześniu biuro Podróży Itaka już po raz piąty zostało uhonorowane Laurem Klienta. Jest to wyróżnienie przyznawane na podstawie badań przeprowadzonych wśród konsumentów.

"Laur Klienta" to jeden z najszerzej zakrojonych sondaży konsumenckich w Polsce, co pozwala wyłonić marki dobrze oceniane przez Polaków. W tegorocznej edycji respondentów ankietowano telefonicznie, przez Internet oraz metodą face to face w centrach handlowych i na głównych ulicach największych miast. W kategorii "Biura Podróży" zwyciężyła ITAKA zdobywając największą ilość głosów. Sondaż zorganizowała grupa Pro-Media, wydawca dodatku reklamowego "Rzecz o Biznesie".

Natomiast w październiku na targach Tour Salon nastąpiła istna lawina nagród dla firmy.

Itaka została wyróżniona odznaką Ministra Sportu i Turystyki. Honorowe odznaczenie za "Za Zasługi dla Turystyki" z rąk Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki - Katarzyny Sobierajskiej odebrał Wiceprezes Itaki - Piotr Henicz.

W ramach konkursu ACANTHUS AUREUS wybrano najciekawsze stoiska Tour Salon 2011. Za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej na Tour Salon 2011 wyróżniono również Itakę. Stoisko istotnie było okazałe i pokazywało pozostałym firmom, kto dziś ma pieniądze.

Itaka zwyciężyła także w tegorocznym konkursie na Touroperatora Roku zorganizowany przez Izbę Turystyki RP, Travel Trade Gazette i Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce Origami System. Firmie przypadło zarówno miano Touroperatora Roku 2011, jak i Touroperatora Roku 2011 w kategorii obsługa agenta. W kategorii obsługa klienta Itaka zajęła drugie miejsce. Niestety brak informacji o ilości głosów (wg. regulaminu jeden agent mógł głosować tylko raz - niezależnie od wielkości firmy), a np. ocenianie obsługi klienta przez agentów wydaje się być działaniem obarczonym dużym ryzykiem błędu.

Strona internetowa Itaki została także doceniona. Serwis www.itaka.pl uznano za najlepszą stronę biura podróży w Przeglądzie Dobra Strona Turystyki 2011. Tu jednak, choć Itaka pisała o corocznym konkursie, konkurs odnowiono po 2009 roku, i to w formule zamkniętej, która budzi wiele wątpliwości (zgłoszenie płatne lub wymagające udziału w płatnej konferencji, brak informacji o zwyciężonych, brak publicznej informacji o jury).

Widać, że duży może więcej. Itaka wychodząc z obrotem dużo ponad pozostałych touroperatorów (w 2010 roku obrót firmy to 900 mln zł, wobec ok. 500 mln zł Triady i ok. 320 mln zł TUI) staje się ze wszech miar pożądanym partnerem dla wszystkich.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Itaka Laur Klienta Dobra Strona Turystyki badanie konsumenci marka marki cenione przez Polaków głosowanie Pro-Media Rzecz o Biznesie Honorowe odznaczenie za Za Zasługi dla Turystyki ACANTHUS AUREUS


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję