Ogłoszenia
Ogłoszenia
- WARSZAWA - specjalista ds. turystyki
- Zatrudnię pilota
- Travelplanet WROCŁAW - KIEROWNIK BIURA
- Specjalistka/ Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. turystyki Galeria Żoliborz...
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - KIEROWNIK BIURA
- Praca dla studenta
- Zainwestuje w biuro podrózy
- CORAL TRAVEL PRUSZKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot wycieczek szkolnych (Katowice i okolice)
First Class wdraża nowy panel dla klientów
Z myślą o klientach korporacyjnych biuro podróży First Class zamierza uruchomić panel służący do zarządzania podróżami służbowymi korporacji i firm. Przygotowana platforma pozwoli klientom biznesowym śledzić na bieżąco realizację usług związanych z podróżami służbowymi oraz samodzielnie dokonywać wszelkich rezerwacji on line. Zapewni też stały dostęp do informacji na temat ich kosztów i możliwość generowania nawet najbardziej skomplikowanych raportów.
Specjalnie dla klientów korporacyjnych First Class S.A. wykonał własną aplikację łączącą funkcjonalności dotychczas używanych programów w jednolitą całość. Dzięki zintegrowaniu w ramach systemu programu pocztowego, książki adresowej, systemu księgowego oraz systemu rezerwacji powstało unikatowe rozwiązanie pozwalające na usprawnienie systemu świadczenia usług. Panel pozwala na pełną automatyzację procesu rezerwacji i kupna biletów lotniczych, rezerwacji hotelowych, kolejowych, rent a car oraz polis ubezpieczeniowych dla klientów biznesowych.
- Mam nadzieję, że wprowadzana przez nas innowacyjna platforma rezerwacyjna przyczyni się do wzmocnienia i ugruntowania marki First Class wśród klientów korporacyjnych. Nowe rozwiązanie informatyczne umożliwi zautomatyzowanie komunikacji handlowej w zdecydowany sposób usprawniając wymianę danych i informacji. - mówi Magdalena Szczepaniak, Key Account Manager First Class S.A
- W ramach kompleksowego serwisu zapewniamy między innymi bilety lotnicze, kolejowe, autokarowe, promowe, rezerwacje hotelowe, transfery, ubezpieczenia turystyczne. Pośredniczymy w wynajmie samochodów oraz załatwieniu formalności wizowych. Oferujemy obsługę VIP SERVICE oraz 24-godzinną pomoc Help Desk'u . Na specjalne zamówienie naszych klientów organizujemy imprezy o charakterze konferencji, kongresów, spotkań biznesowych oraz seminariów w kraju i poza jego granicami. - kontynuuje Szczepaniak.
Biuro realizuje obsługę klientów biznesowych, gwarantując jednocześnie stworzenie najkorzystniejszej, przejrzystej i atrakcyjnej cenowo oferty. Usługi oferowane przez First Class powstają w oparciu o najnowsze systemy rezerwacyjne oraz bazują na niezwykle rozbudowanej sieci partnerskiej.
Wprowadzenie panelu informacyjnego skierowanego do klientów korporacyjnych przewidziane jest w drugim kwartale 2012 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Samodzielne podróże były
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Rośnie liczba Turystów odwiedzających
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla
Rozpoczęły się targi TT
TSUE rozpatrywał skargi
Polacy rzadziej jadają posiłki poza
Hilton uznany za najlepsze miejsce do
Turystyka może stać się głównym źródłem przychodów dla
UE ujednolici przepisy dotyczące krótkoterminowego
Kapitan Concordii nie był pod wpływem narkotyków
Co PKP Intercity przygotował na długi weekend?
Zmienia się kultura picia alkoholu
Lublin Airport - komornik wejdzie na konta?
Hotelarzu, wypromuj swój obiekt w internecie
Nocne zwiedzanie zamków w Czechach
Amadeus wzbogaca swoją ofertę hotelową
Oddam Olej Napedowy Tanio po 4.5 woj pomorskie dla wtajeminiczonych :)
Polacy piją mniej piwa - będzie więcej reklam
Spotkanie organizatorów MICE w Warszawie
Zwyczaje klientów serwisów grupowych
Modernizacja klasztoru w Hebdowie