Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik Biura Salon Franczyzowy Coral Travel
- Konsultant ds. turystyki
- Gdańsk Biuro Podróży w CH zatrudni studenta
- Specjalista/tka ds. turystki - Manager biura
- praca w biurze podróży
- Kraków - pracownik biura podróży poszukiwany
- Pilot sezonie zimowym
- Przewodnik Ołomuniec 7.10.2023
- Gdańsk - Sun Way Travel
- Praca w Krakowie - PRODUCT MANAGER


First Class wdraża nowy panel dla klientów
Z myślą o klientach korporacyjnych biuro podróży First Class zamierza uruchomić panel służący do zarządzania podróżami służbowymi korporacji i firm. Przygotowana platforma pozwoli klientom biznesowym śledzić na bieżąco realizację usług związanych z podróżami służbowymi oraz samodzielnie dokonywać wszelkich rezerwacji on line. Zapewni też stały dostęp do informacji na temat ich kosztów i możliwość generowania nawet najbardziej skomplikowanych raportów.
Specjalnie dla klientów korporacyjnych First Class S.A. wykonał własną aplikację łączącą funkcjonalności dotychczas używanych programów w jednolitą całość. Dzięki zintegrowaniu w ramach systemu programu pocztowego, książki adresowej, systemu księgowego oraz systemu rezerwacji powstało unikatowe rozwiązanie pozwalające na usprawnienie systemu świadczenia usług. Panel pozwala na pełną automatyzację procesu rezerwacji i kupna biletów lotniczych, rezerwacji hotelowych, kolejowych, rent a car oraz polis ubezpieczeniowych dla klientów biznesowych.
- Mam nadzieję, że wprowadzana przez nas innowacyjna platforma rezerwacyjna przyczyni się do wzmocnienia i ugruntowania marki First Class wśród klientów korporacyjnych. Nowe rozwiązanie informatyczne umożliwi zautomatyzowanie komunikacji handlowej w zdecydowany sposób usprawniając wymianę danych i informacji. - mówi Magdalena Szczepaniak, Key Account Manager First Class S.A
- W ramach kompleksowego serwisu zapewniamy między innymi bilety lotnicze, kolejowe, autokarowe, promowe, rezerwacje hotelowe, transfery, ubezpieczenia turystyczne. Pośredniczymy w wynajmie samochodów oraz załatwieniu formalności wizowych. Oferujemy obsługę VIP SERVICE oraz 24-godzinną pomoc Help Desk'u . Na specjalne zamówienie naszych klientów organizujemy imprezy o charakterze konferencji, kongresów, spotkań biznesowych oraz seminariów w kraju i poza jego granicami. - kontynuuje Szczepaniak.
Biuro realizuje obsługę klientów biznesowych, gwarantując jednocześnie stworzenie najkorzystniejszej, przejrzystej i atrakcyjnej cenowo oferty. Usługi oferowane przez First Class powstają w oparciu o najnowsze systemy rezerwacyjne oraz bazują na niezwykle rozbudowanej sieci partnerskiej.
Wprowadzenie panelu informacyjnego skierowanego do klientów korporacyjnych przewidziane jest w drugim kwartale 2012 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Egipt i Bułgaria w coraz lepszych
Czy Polaków stać na
Workation - czy może pomóc
Jak przedłużyć ważność bonu turystycznego? Sprytny
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6
Ecco Holiday świętuje 20-lecie
Kapitan Concordii nie był pod wpływem narkotyków
Co PKP Intercity przygotował na długi weekend?
Zmienia się kultura picia alkoholu
Lublin Airport - komornik wejdzie na konta?
Hotelarzu, wypromuj swój obiekt w internecie
Nocne zwiedzanie zamków w Czechach
Amadeus wzbogaca swoją ofertę hotelową
Oddam Olej Napedowy Tanio po 4.5 woj pomorskie dla wtajeminiczonych :)
Polacy piją mniej piwa - będzie więcej reklam
Spotkanie organizatorów MICE w Warszawie
Zwyczaje klientów serwisów grupowych
Modernizacja klasztoru w Hebdowie